Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingrodd svett är inte kul, och ibland lurigt att få bort Testa att ha i ättika när du tvättar, antingen lite utspätt direkt i armhålorna eller i själva tvättvattnet! PS. den låter fantastisk!!
Har idag avstyrt fråga från pappa om han och hans sambo ska komma och födelsedagsfika utomhus på lite avstånd imorgon.
Alla vet ju att jag älskar födelsedagar och vill ju göra ngt iaf när det är jämnt också.
Pappa och sambo är ju åldersmässigt riskgrupp för Corona.
Men iom att jag är sjuk, det stinker koskit ute, är kallt och de då skulle åka 1,5 enkel väg för det så känns det ju som ett solklart - hell no!
Vi flyttar fram det istället. Jag får äta tårta och har beställt antingen en paella-liknande rätt eller massvis med skaldjur till middag. Det blir fint!
Corona?Min dator börjar klappa ihop fullständigt. Undrar om den vet att jag beställt en ny dator och är tjurig därför
Försöker förklara för Creature att precis som Old Man, Little Sister, Big Sister, Eloquent, Zazoom och alla de andra kommer jag inte sparka ut henne. (Japp, mina spelkonsoler och datorer har alla namn, ett genus, och en personlighet. Jag är inte galen bara annorlunda jag lovar!).
Då... Börjar allt funka igen? Lovar att hon fattade.
Vilket påminner mig om att jag måste hitta på ett namn till den nya
Skål!
Jag har tingat en valp.
Åh, vad roligt! Grattis!Skål!
Jag har tingat en valp.