Ja det blir ett antifirande känns det som.Jag fyller också 40 imorgon, vet inte riktigt vad jag hade tänkt mig för firande men det var definitivt inte så här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det blir ett antifirande känns det som.Jag fyller också 40 imorgon, vet inte riktigt vad jag hade tänkt mig för firande men det var definitivt inte så här
Det blir definitivt en bra historia i framtiden! Själv tänker jag något sånthär:
"Hur klarade ni er igenom den stora pandemin -20?"
"Vi fikade. Ibland stöttade vi bageriet en bit här ifrån, ibland det nere på stan, ibland bakade vi själva. Men fika, det gjorde vi!"
Inte ful. Ganska snygg och så även mamman och övriga släktingar.
däremot aningen reserverad och lite enstörig. Men kom till ro i famnen och slickade mig i ansiktet efter en stund. Hade jag hållit i den längre hade den nog somnat.
Nu är jag ju van vid flattar och deras översvallande människokärlek så jag har väl lite skeva referensramar
Det blir nog bra.
Återkom när jag haft den ett tag och den käkat alla datorsladdar och badat i gyttjan i bäcken några gånger......
Ja det blir ett antifirande känns det som.
Var det inte någon som sa att alla födda i Mars och April fick behålla åldern?Ja precis. Jag brukar inte fira men i år hade jag lite lösa funderingar kring nån form av enklare firande men det sket sig kan man säga
Ja precis. Jag brukar inte fira men i år hade jag lite lösa funderingar kring nån form av enklare firande men det sket sig kan man säga
Det vore ju nice för mig som har en släng av 40-årskris.Var det inte någon som sa att alla födda i Mars och April fick behålla åldern?
Du får med andra ord fira 40-års födelsedag nästa år istället!
Var det inte någon som sa att alla födda i Mars och April fick behålla åldern?
Du får med andra ord fira 40-års födelsedag nästa år istället!
Så surt! Jag velade och funderade och letade resor eller saker att göra och hade väl äntligen landat i en weekendresa med närmsta gänget.
Det blev sjuk hemma med sambon. Tur att han är här och att han fixar för att göra mig glad och känna mig firad iaf. ❤
Hoppas du får trevligt iaf imorgon!
Man kan ju fira sen om inte annat.
Spännande! Du får återkomma med vad det är.Fick blommor av mamma idag när vi träffades ute i på tomten en snabbis och sambon och jag kommer fira imorgon. Då ska jag äntligen öppna ett stort paket som stått här och väntat i typ 1,5 månad Det stod att det skulle vara typ 6 veckors leveranstid så sambon fick panik och tryckte köp, det kom 3 dagar senare Han sa att jag fick öppna redan då men jag ville vänta.
Spännande! Du får återkomma med vad det är.
Och: Stort grattis!