Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte ful. Ganska snygg och så även mamman och övriga släktingar.

däremot aningen reserverad och lite enstörig. Men kom till ro i famnen och slickade mig i ansiktet efter en stund. Hade jag hållit i den längre hade den nog somnat.

Nu är jag ju van vid flattar och deras översvallande människokärlek så jag har väl lite skeva referensramar :D
Det blir nog bra.

Återkom när jag haft den ett tag och den käkat alla datorsladdar och badat i gyttjan i bäcken några gånger......

Ja, de kan ju vara lite mer svårköpta en del av dem än typ settrar. 😂
Men med sina människor brukar det sen inte finnas några spärrar direkt. De stalkar en glatt dygnet runt och överallt. Min som hatar att duscha är typ besviken över att inte få följa med in där med.:cautious:

Fördel pappi om man tänker på gyttjebad. Du lyfter i en i varje hand direkt i duschen. 👍
Pappa valde ras åt oss när jag var liten. Han tänkte på att lyfta av och på segelbåten. Seglarkompisen med 40-kg hund som i en hud/pälspåse den gled runt i var lite avis.

Hoppas vi får följa dig och din lille kompis sen!
När får du hämta och vad ska den heta?
 
Ja precis. Jag brukar inte fira men i år hade jag lite lösa funderingar kring nån form av enklare firande men det sket sig kan man säga 😂

Så surt! Jag velade och funderade och letade resor eller saker att göra och hade väl äntligen landat i en weekendresa med närmsta gänget.
Det blev sjuk hemma med sambon. Tur att han är här och att han fixar för att göra mig glad och känna mig firad iaf. ❤️

Hoppas du får trevligt iaf imorgon!
Man kan ju fira sen om inte annat. 🥳
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Så surt! Jag velade och funderade och letade resor eller saker att göra och hade väl äntligen landat i en weekendresa med närmsta gänget.
Det blev sjuk hemma med sambon. Tur att han är här och att han fixar för att göra mig glad och känna mig firad iaf. ❤

Hoppas du får trevligt iaf imorgon!
Man kan ju fira sen om inte annat. 🥳

Fick blommor av mamma idag när vi träffades ute i på tomten en snabbis och sambon och jag kommer fira imorgon. Då ska jag äntligen öppna ett stort paket som stått här och väntat i typ 1,5 månad 😀 Det stod att det skulle vara typ 6 veckors leveranstid så sambon fick panik och tryckte köp, det kom 3 dagar senare 😂 Han sa att jag fick öppna redan då men jag ville vänta.
 
Fick blommor av mamma idag när vi träffades ute i på tomten en snabbis och sambon och jag kommer fira imorgon. Då ska jag äntligen öppna ett stort paket som stått här och väntat i typ 1,5 månad 😀 Det stod att det skulle vara typ 6 veckors leveranstid så sambon fick panik och tryckte köp, det kom 3 dagar senare 😂 Han sa att jag fick öppna redan då men jag ville vänta.
:laugh: Spännande! Du får återkomma med vad det är.
Och: Stort grattis! 🥳💃😷🌸🎂🍾
 
Grattis @tuaphua! 🎊🎈
134D730A-C3C0-4DCD-96FA-3F10C6BE6F25.webp
 
Kl är 10.30 och grannarna härjar som vanligt.... knappast att de ungarna gör någon form av hemskolning, stackars barn.
 
  • Ledsen
Reactions: Sel
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 681
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp