Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu får du byta födelsedagOch tack, @LadyCovergirl och @Halfrek men jag fyller fortfarande inte år. Det blev något missförstånd någonstans på vägen!
Nu får du byta födelsedag
Vaknade 09.00 sharp med ett ryck av alarmet. På telefonen stod det: ”GRATTA TUA!!!!”
Tjoho grattis din gamle räv skål på dig din gamle galosch
Jag har slutat fylla årBara jag slipper fylla år två gånger!
Jag har slutat fylla år
Min farfar hette Mauritz Så långt ifrån greve man kunde komma, men han jobbade sig upp från springschas till att driva matbutik och sen öppna radioaffär. 190 lång och kunde när han fyllde 90 fortfarande sätta händerna i golvet med raka ben.Börje? Sture?
Eller kanske Mauritz? (Alla små-grevar heter fan Mauritz).
Min farfar hette Mauritz Så långt ifrån greve man kunde komma, men han jobbade sig upp från springschas till att driva matbutik och sen öppna radioaffär. 190 lång och kunde när han fyllde 90 fortfarande sätta händerna i golvet med raka ben.
Tackar!Grattis @tuaphua
Inte ful. Ganska snygg och så även mamman och övriga släktingar.
däremot aningen reserverad och lite enstörig. Men kom till ro i famnen och slickade mig i ansiktet efter en stund. Hade jag hållit i den längre hade den nog somnat.
Nu är jag ju van vid flattar och deras översvallande människokärlek så jag har väl lite skeva referensramar
Det blir nog bra.
Återkom när jag haft den ett tag och den käkat alla datorsladdar och badat i gyttjan i bäcken några gånger......
Åh, den sneglade jag på i affären igår! Rapportera hemskt gärna hur den var. Tanquerays Sevilla Orange är fantastiskt god annars, om du behöver ett alternativJag råkade förresten komma hem med den här. Återkommer kanske i Hiss elelr Diss tråden så småningom.
Visa bifogad fil 48989
Ja herregud, fika och fint väder är det som hållit mig vid liv de senaste veckorna! Har aldrig bakat så mycket!Det blir definitivt en bra historia i framtiden! Själv tänker jag något sånthär:
"Hur klarade ni er igenom den stora pandemin -20?"
"Vi fikade. Ibland stöttade vi bageriet en bit här ifrån, ibland det nere på stan, ibland bakade vi själva. Men fika, det gjorde vi!"
Den var jättegod! Uppfriskande och inte översöt sådär som jag tycker att de flesta ginsorter med fruktsmak brukar bli.Åh, den sneglade jag på i affären igår! Rapportera hemskt gärna hur den var. Tanquerays Sevilla Orange är fantastiskt god annars, om du behöver ett alternativ