Känner mig risig och noll sugen på frukost.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag dejtade en snubbe som trodde samma sak. Han kanske är din kollega. Blev så sjukt provocerad av att han inte visste att kött är muskler. Han visste inte heller att fläskkött är gris. Hur kan man inte veta det liksom!Alltså... fick precis reda på att en kollega inte visste att kött är muskler
Frågade vad hen trodde kött var. Fick svaret att kött är kött. Frågade då vilken del på hens kropp som var kött. Svaret blev "köttet?" Höll på att ramla av stolen. Chockerande!
Vaknade nyss upp från världens dröm. Ni får ursäkta att jag förpestar tråden med mina märkliga drömmar
Okej så jag, trump, en kompis som jag inte träffat på massor år, Dumbledore, någon tant som hade en konstig hatt och ännu en tjej jag inte vet vem det är sitter i en grotta.
Det finns en rund stor grop i mitten av grottan. Den är 10m+ djup och ca 10m I diameter.
I mitten av hålet står en pedestal. På den står en skål soppa. Vi är alla undernärda (hur min kropp kunde föreställa sig trump undernärd vet jag inte.)
Vi har i alla fall varsin jättelång skör sked i stället för arm, I mitt fall var vänster arm en sked. Skedarna räckte precis till soppskålen. Alla ville äta ur den. Man fick sträcka sig över hålet, ta en sked soppa... Men sen då?
Var helt omöjligt att föra skedarmen till munnen eftersom den var så lång.
Har aldrig varit så arg och frustrerad i en dröm
Försökte få de andra att förstå att vi kunde liksom mata varandra så vi fick i oss något men ingen lyssnade.
Vaknade hungrig
Men! vad sjukt!Den här måste ha susat förbi någonstans i bakgrunden av ditt liv.
Jag drömmer youtuberelaterat rätt ofta. Kan ha någonting att göra med att datorn står på på bordet när jag sover. Det är intressant att se på vilken sida av youtube man hamnat när man vaknar ibland. Kan bli riktiga 'wtf-upplevelser.'Men! vad sjukt!
Jag har sett den, för ett bra tag sen. Min hjärna måste ha typ "just det... kommer du i håg denna"
Fattar inte hur min hjärna funkar
Vågar man trycka på denna? Vad handlar det om?Den här måste ha susat förbi någonstans i bakgrunden av ditt liv.
Vågar man trycka på denna? Vad handlar det om?
Ok! Då vågar jag kolla vill inte ha Trump i mina drömmarDen är egentligen lite djup och fin sådär. Inte farlig alls.
Nä alltså Trump har min hjärna lagt till av oklar anledningOk! Då vågar jag kolla vill inte ha Trump i mina drömmar
Vågar man trycka på denna? Vad handlar det om?
Hmm … om hela familjen är hemma, kan de inte städa tillsammans dåJag fick just ett sms från en av mina städfamiljer. Hon är desperat över hur huset ser ut med hela familjen hemma hela dagarna och ingen städhjälp, och jag vill så gärna åka dit och hjälpa! Haha, för att inte tala om tanken på hur många städtillfällen det kommer att ta innan jag hunnit ikapp igen.