Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir sjukt stressad av att det går så långsamt med renoveringen. Snickaren lyser med sin frånvaro, maken tycker att det är lugnt och säger att de tillsammans med elektrikern nog kommer hinna klart. Nog är inte tillräckligt för mig, jag ska försöka skriva uppsats mitt i det här kaoset också. 😫
Jag vet att det löser sig på något sätt, i värsta fall får jag lägga fram uppsatsen i höst. Men jag känner mig stressad trots eller kanske just för att jag inte kan göra något. Eller ja, jag jobbar på hela tiden, köksluckorna är snart klara, köksskåpen lika så. Jag kan börja måla köksskåpen så snart förhöjningen är klar. Men just nu en dipp.
 
I gar glomde vi aldste sonens fodelsedag. :angel: Sa har i Coronatider har datum helt upphort att betyda nagot. Jag ar sa VANSINNIGT avundsjuk pa tartan hans fru bakade 😖

2020-04-18.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
754
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 681
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp