Som hittat!Sitter och äter fryst broccoli
Här har jag lovat mig själv att inte köpa hem snacks så jag nallar skamlöst på hundarnas kalla, kokta kyckling, och jalapeños på burk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som hittat!Sitter och äter fryst broccoli
Rekommenderar fryst broccoli, har hört att frysta vindruvor är gott med men inte testat. Det och citronvatten, känner mig som en helt vanlig tonåringSom hittat!
Här har jag lovat mig själv att inte köpa hem snacks så jag nallar skamlöst på hundarnas kalla, kokta kyckling, och jalapeños på burk.
Rekommenderar fryst broccoli, har hört att frysta vindruvor är gott med men inte testat. Det och citronvatten, känner mig som en helt vanlig tonåring
Klart du är!
Kanske det, men då är många hästmänniskor ocksåJag tror att om du frågar runt här på forumet kommer du finna att termen 'helt vanlig tonåring' har ett väldigt brett spektrum.
Som äter broccoli,ääääääääääääää NÄ!känner mig som en helt vanlig tonåring
Jupp, min 19 åriga dotter är så lugn av sig!Jag tror att om du frågar runt här på forumet kommer du finna att termen 'helt vanlig tonåring' har ett väldigt brett spektrum.
Vadå är hästmänniskor MÄRKLIGA på något sätt menar du? Bah, humbug!Kanske det, men då är många hästmänniskor också
Och jag har nog inte sett någon, men bara träffat folk i skolan. Vet inte hur tonåringar brukar framstå i TV, då jag inte tittar på TV, men de jag träffat har nog varit om möjligt värre... Det satt exempelvis en hög vid ett hörn, tittade på en dator och sjöng så högt de bara kunde, finns en anledning till att jag gpr i skolan på distans.Vadå är hästmänniskor MÄRKLIGA på något sätt menar du? Bah, humbug!
Edit: Och PS, jag har och har haft väldigt, väldigt många kamrater som inte varit hästmänniskor som inte var som de flesta tonåringarna en ser på TV heller. Ehum.
Och jag har nog inte sett någon, men bara träffat folk i skolan. Vet inte hur tonåringar brukar framstå i TV, då jag inte tittar på TV, men de jag träffat har nog varit om möjligt värre... Det satt exempelvis en hög vid ett hörn, tittade på en dator och sjöng så högt de bara kunde, finns en anledning till att jag gpr i skolan på distans.
Tror du jaINGA MER SNORUNGAR efter maj. Halleluja
Jag älskar Come dine with me, den svenska versionen är så tråkig, inga elaka eller underliga typer som deltar.Sitter och tittar på "come dine with me" och känner skumt nog att det vore så jäkla roligt! Jag älskar att laga mat och älskar att äta den men avskyr att ha folk i huset, tycker ibland att det är intressant att träffa främingar men skulle vara en blöt och äcklig pöl negativitet och ångest efter en hel vecka av umgänge och jag skulle nog inte klara av att stänga bort hundarna ens för en kväll heller. Vette fan hur det skulle gå ihop.
Tack!Grattis @godisklubba