Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vissa vet hur man roar sig! Obs. menar alltså inte de i båten utan personen som sitter och tar kort på dem från sitt fönster. :D

Har Törnis ett liv?

DC7A00D1-1D3C-4B76-94A8-4F8F52CED482.gif
 
Är såklart bara avundsjuk, inga båtar så långt ögat når från mitt fönster! (okej, jag gillar inte ens båtar.... men ändå bra mycket mer action än här!)

Haha!
I somras hade jag fönstret öppet och då dånade en partyflotte förbi med inoljade dansande snubbar som körde "ALLT ÄR BÖGARNAS FEL" så att det DÅNADE över hela kvarteret. Det du, det var ett jävla drag ;)
 
Haha!
I somras hade jag fönstret öppet och då dånade en partyflotte förbi med inoljade dansande snubbar som körde "ALLT ÄR BÖGARNAS FEL" så att det DÅNADE över hela kvarteret. Det du, det var ett jävla drag ;)
Kommer inte helt osökt att tänka på Ensamseglaren som har fest ombord efter 250 dagar! Jag antar att det är lite mer likt mitt isolerade liv. :D (del 30 om tidsmarkeringen inte fungerar.)
 
Jag har precis tagit ut plåten från ugnen. :up:

Såfort det svalnat tillräckligt ska det skäras oh stoppas i frysen.
/mvh alltid färskt bröd

Fast da forstors den goda skorpan och det supermjuka innanmatet blir inte lika mjukt. :angel:

/hon som bara gillar "aritsan" brod, riktiga "fralla" och liknande./:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
754
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 681
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp