R
Raderad medlem 68338
Vissa vet hur man roar sig! Obs. menar alltså inte de i båten utan personen som sitter och tar kort på dem från sitt fönster.
Har Törnis ett liv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vissa vet hur man roar sig! Obs. menar alltså inte de i båten utan personen som sitter och tar kort på dem från sitt fönster.
Är såklart bara avundsjuk, inga båtar så långt ögat når från mitt fönster! (okej, jag gillar inte ens båtar.... men ändå bra mycket mer action än här!)
Är såklart bara avundsjuk, inga båtar så långt ögat når från mitt fönster! (okej, jag gillar inte ens båtar.... men ändå bra mycket mer action än här!)
Kommer inte helt osökt att tänka på Ensamseglaren som har fest ombord efter 250 dagar! Jag antar att det är lite mer likt mitt isolerade liv. (del 30 om tidsmarkeringen inte fungerar.)Haha!
I somras hade jag fönstret öppet och då dånade en partyflotte förbi med inoljade dansande snubbar som körde "ALLT ÄR BÖGARNAS FEL" så att det DÅNADE över hela kvarteret. Det du, det var ett jävla drag
Haha!
I somras hade jag fönstret öppet och då dånade en partyflotte förbi med inoljade dansande snubbar som körde "ALLT ÄR BÖGARNAS FEL" så att det DÅNADE över hela kvarteret. Det du, det var ett jävla drag
Jag har precis tagit ut plåten från ugnen.och i dag bakar jag brod igen! Jag som absolut inte behover ata brod ... Tur Maken ater upp det mesta.
Tack!Grattis @godisklubba
Väldigt gott bröd!Jag har precis tagit ut plåten från ugnen.
Såfort det svalnat tillräckligt ska det skäras oh stoppas i frysen.
/mvh alltid färskt bröd
Jag har precis tagit ut plåten från ugnen.
Såfort det svalnat tillräckligt ska det skäras oh stoppas i frysen.
/mvh alltid färskt bröd
Den låten är så otroligt fin!Stjärnornas Stjärna. Jessica Andersson sjunger Marie Fredrikssons "Tro" så vackert att man får gåshud.......
Hur blir det så här
Visa bifogad fil 49138