Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter en natt då jag var nära att utföra en ögonamputation på mig själv medelst kökskniv så är jag nu vaken och äter frukost och dricker kaffe.
Klockan 12 öppnar Kreatima och jag hoppas att de fortfarande har stora spända dukar till bra pris.
Isf är tanken att lägga vantarna på en sådan. Kanske inte världens bästa dag att bära en gigantisk duk som ett segel då det stormar och blåser snett.. :p
 
Senast ändrad av en moderator:
@godisklubba: Härligt att du är här :heart

Det är så himla ledsamt med vad du får stå ut med... som tonåring har man liksom rätt (oavsett diagnos) att vara lite kantig men ska ändå backas av sina föräldrar. Man ska definitivt inte bli beskylld för problem i familjen när man inte kunnat påverka saker (jag tänker på dina rutiner och den uteblivna medicineringen). Det känns verkligen som om det vore bra om du kunde bo hos din mamma. Du kan ju fortfarande besöka din pappa men det verkar ju som om konflikterna uppstår när du är där en längre tid.

Sedan, om han skulle gnälla över att du vill bo hos din mamma... då är det bara att upplysa om att du har ingen lust att bo i ett kaos eftersom du bara inte orkar med det.

Att han inte sa ifrån hos din styvmammas släktingar tänker jag inte ens nämna. Då skriver jag något otryckbart 🤬
:heart
Ja alltså i början gick hela veckan utan problem. Sen började det bli lite bråk på slutet och det har kommit tidigare och tidigare på veckan. Byter ju på fredagar, och redan igår var vi ihop och tjafsade...

@godisklubba men usch så jobbigt. :heart
Din wannabe supernanny styvmamma verkar ju lite skruvad, och hennes släkt verkar inte mindre skruvade direkt 🙄
Stor stor styrkekram till dig :heart och kom ihåg att inget är ditt fel.

Jag säger inte så mycket om din Pappa för jag vet hur jobbigt det kan vara att ta emot massa kritik om sin förälder, men jag tycker han gör fel i många fall och önskar att han kunde omprioritera.
:heart
Ja alltså pappa sa igår att hans tjejs mamma är dubbelt så smart som henne pga mycket mer livserfarenhet... snarare skulle jag väl tycka att det var tvärt om i vissa tillfällen. Men ja... 🙄

Angående min pappa så får ni skriva "vad ni vill". Han borde ju omprioritera rejält i ganska många tillfällen... det går liksom inte att vara alla till lags i sånna här tillfällen. Precis som att det inte går att vara mig och min bror till lags hela tiden, utan att man då får välja sida, går det inte att vara både mig och hans tjej till lags hela tiden heller...
 
1586681113859.webp

Gör hårspännen
 
:heart
Ja alltså i början gick hela veckan utan problem. Sen började det bli lite bråk på slutet och det har kommit tidigare och tidigare på veckan. Byter ju på fredagar, och redan igår var vi ihop och tjafsade...


:heart
Ja alltså pappa sa igår att hans tjejs mamma är dubbelt så smart som henne pga mycket mer livserfarenhet... snarare skulle jag väl tycka att det var tvärt om i vissa tillfällen. Men ja... 🙄

Angående min pappa så får ni skriva "vad ni vill". Han borde ju omprioritera rejält i ganska många tillfällen... det går liksom inte att vara alla till lags i sånna här tillfällen. Precis som att det inte går att vara mig och min bror till lags hela tiden, utan att man då får välja sida, går det inte att vara både mig och hans tjej till lags hela tiden heller...
Förstår inte hur din pappa (och hans tjej för den delen) kan göra så, men är mycket glad över att jag inte bor hos min pappa. Du är inte typ något hemligt syskon..? Låter som det skulle kunna vara hos min pappa... Tycker ändå att du verkar ta det väldigt lugnt och sansat mot dem :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 682
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp