Säg till när du hittar det så jag vet var jag inte ska leta....Försöker hitta ork och motivation till att städa skafferiet men det går inte bra.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säg till när du hittar det så jag vet var jag inte ska leta....Försöker hitta ork och motivation till att städa skafferiet men det går inte bra.
![]()
Oj när jag åkte buss hade jag alltid regnbyxor när det var sånt väder... annars hade jag ju blivit blöt....Det som är problemet med regnkläder är ju att jag sedan ska åka pendeltåg och då blöter ner sätet. Skorna jag har klarar spöregn i flera timmar, men kommer det flera liter vatten uppifrån blir det blött![]()
Därför att det är skit att hamna på akuten och det vet din telefon(Varför envisas telefonen med att ändra akuten till skiten??)
Trol lunginflammation. Suck
För att det är ett skitställe.....På vc
De vill skicka mig till akuten
(Varför envisas telefonen med att ändra akuten till skiten??)
Trol lunginflammation. Suck
Jag har en liten kokbok från 1884 som ser ut ungefär sådär. Tro´t eller ej men man vänjer sig faktiskt rätt snabbt vid att tyda textenFörsta bladet är från origialboken;
Var ledig idag. Regnet öste ner och jag kom försent till tandläkaren. Hen gjorde otrevliga saker i munnen och tog en mindre förmögenhet för det.
<snip>
Jag tror nog att merparten blir lite oroliga när de ändrar rörelserna. När man är "nästan klar" i graviditeten har man ju på något sätt hunnit skapa någon form av relation till de små liven. Det är ju inte för inte människor köper doppler.Den logiska delen av hjärnan begriper ju att det blir mindre och mindre plats för honom att röra sig på men när det går från tydliga aktiva perioder och tydliga rörelser till inte det på bara några timmar och inte ökar igen så blir jag orolig. Sen hör det absolut ihop med att det varit en mödosam väg till att ens komma så här långt i en graviditet eller ens bli gravid.
Så häftigt!Första bladet är från origialboken;
Det där med att redan ha en relation är så spot on. Jag vet ju när han är som piggast och när han sover. Vad han tycker om för musik (till sambons stora förtret så är inte dödsmetal nån höjdareJag tror nog att merparten blir lite oroliga när de ändrar rörelserna. När man är "nästan klar" i graviditeten har man ju på något sätt hunnit skapa någon form av relation till de små liven. Det är ju inte för inte människor köper doppler.
(Med andra ord: det är inte onormalt även om jag förstår att ett bakslag hade blivit väldigt besvärligt för dig då det krånglat)
Det skulle nog bli den mest tråkiga tråden ever. Nope, ingen bebis på väg nu heller. Inte nu heller. Varför kommer inte Bebis? Bara massa förvärkar men ingen bebis...Btw, @bumpo , jag använder den här tråden som "bebisvaka". Borde du inte göra en specialtråd för bumpobebisvaka så jag slipper scrolla?![]()
Tips, klicka på fler alternativ knappen till höger om bevaka-knappen ovanför trådens inlägg och sedan klicka på Vilka svarade? Då får du fram en lista med medlemmar som skrivit och klickar du då på @bumpo s antal inlägg så får du fram bara hennes inlägg i den här trådenBtw, @bumpo , jag använder den här tråden som "bebisvaka". Borde du inte göra en specialtråd för bumpobebisvaka så jag slipper scrolla?![]()