Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det där med att redan ha en relation är så spot on. Jag vet ju när han är som piggast och när han sover. Vad han tycker om för musik (till sambons stora förtret så är inte dödsmetal nån höjdare :D) och hur mycket han älskar när katten ligger och spinner i knät på mig.

Sen är ju faktiskt minskade fosterrörelser något man ska ta på allvar då det kan tyda på att nått inte står rätt till. Därför var det så himla skönt att höra läkarna (för självfallet så var Bebis inte helt samarbetsvillig hela vägen så en överläkare behövde komma för att få ett mått) att utifrån deras perspektiv så var de rörelser som förekom normala men att det inte betyder att JAG upplever det annorlunda eftersom jag känner honom alltid.

Det skulle nog bli den mest tråkiga tråden ever. Nope, ingen bebis på väg nu heller. Inte nu heller. Varför kommer inte Bebis? Bara massa förvärkar men ingen bebis...
För tro mig ni kommer högst troligt inte vara högst upp på priolistan över personer som bör veta om att nu åker vi in :rofl:
Så är det och det vill jag minnas att man fick höra mycket om på kontroller med, att man ska höra av sig direkt om fosterrörelser ändras. Även om det inte är helt vanligt att kidsen dör så sent i graviditeten är det ju dumt att vänta ifall de skulle börja må dåligt. Då vill man ju ha ut dem snarast möjligt, om det finns behov, för att kunna rädda dem. Sen har jag för mig att rörelserna blev.. well.. inte lika livade på slutet. Det var ju rätt tight så det var ju mer som.. tänk dig en lavalampa? Lite sådär.. sega? Men så helt plötsligt kunde de kullerbytta eller knöla ut ett ben eller en arm eller nåt så det kändes som att något gick sönder i en 😂

Nä, det är sant. Du borde kanske sätta såna där kameror som man har vid fölvaka som vi kan få länk till? 🤔
 
SÅ himla trött.... Men så glad att vi åkte med de små barnen :) ! De ÄLSKADE bussen - tror till och med att den kanske var det bästa med hela resan :D ! Vi åkte till en "djurpark" med grisar, får, getter, höns, kaniner... Där finns också en fin lekplats. Och så åt vi grillad korv. Men, som sagt, jag tror inte att något av det överglänstes av bussturen.... :D
Låter som 2-4åringar är mest :rofl:
 
Äsch, den tittade ju alla på för de ville se Preben! :rofl:
Det köper jag, men JAG VILL INTE livestreama mitt liv ffs :rofl: inte ens för er skull.

Mvh obstinat
Så är det och det vill jag minnas att man fick höra mycket om på kontroller med, att man ska höra av sig direkt om fosterrörelser ändras. Även om det inte är helt vanligt att kidsen dör så sent i graviditeten är det ju dumt att vänta ifall de skulle börja må dåligt. Då vill man ju ha ut dem snarast möjligt, om det finns behov, för att kunna rädda dem. Sen har jag för mig att rörelserna blev.. well.. inte lika livade på slutet. Det var ju rätt tight så det var ju mer som.. tänk dig en lavalampa? Lite sådär.. sega? Men så helt plötsligt kunde de kullerbytta eller knöla ut ett ben eller en arm eller nåt så det kändes som att något gick sönder i en 😂

Nä, det är sant. Du borde kanske sätta såna där kameror som man har vid fölvaka som vi kan få länk till? 🤔
Jo tack de där benen eller armarna rakt ut genom magen känner jag väl till... :cautious: De känns. De och karatesparkarna på revbenet. Alltid samma revben... För att inte tala om när han borrar sig ner i bäckenet och det känns som ilningar i tänderna gånger en miljon.

Men näääj, vill inte! Plus ni hade dött tråkdöden efter en kvart mtp mestadels soffhäng eller hushållssysslor :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 677
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 896
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp