Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20230517_203501.jpg

Ett paket kom
 
Just nu sitter jag med fotterna inlindade I plastpasar med vax Medan mina underben blir masserade. Den har tjejen ar dyr, men ohhhh… sa Val vard det. Hon har nu masserat och pysslat med mina fotter och underben I 45 minuter. Nu Borja hon med naglarna som ska ga silver farg sa de matchar min UFO Kostym pa Lordag.
 
Nu börjar jag bli trött efter dagens tidiga uppstigning 😅

Erbjöd mig att åka till jobbet imorgon (pga har tråkigt) för göra schema med kollegan. Slutade med att hon sa att vi kanske kan göra det hemma hos henne på kvällen istället och tar hämtmat. Vad hände där 🫠
 
Ska nog göra mig iordning för sängdags. Och strötitta på film. Somnar jag så somnar jag.

Verkar som att när jag är iväg på jobb och sover över på hotell, är enda gången jag kan lägga mig i resonabel tid. :angel:

Eller så är det för att det brukar bli långa dagar och/eller långa resor så jag är slut av det...😅
 
Det verkar okej i alla fall. Ultraljudet var bra och CTG-kurvan verkade till belåtenhet med. Väntar på läkaren nu för mer besked. Proffsen verkar inte överdrivet oroliga i alla fall och det är rätt skönt
Vad skönt. Bra att du åkte in och fick en CTG :heart . Även om det oftast inte är något att oroa sig över, så ska man alltid ta det säkra före det osäkra, vilket du gjorde.
Jag vill inte bidra till något katastroftänk, men jag
har varit med om att det faktiskt VAR något när bebben slutade röra sig efter en natt av förvärkar. Allt slutade väl, men det blev väldigt bråttom att få ut bebben.
Och @tanten och @Diabetikern, jag hoppas på snabb bättring (och en snäll diagnos för dig, @Diabetikern).
 
Ska skriva nästa veckas matlista men har slut på ideér. Har ni några bra förslag?
Idag skrev jag en matlista utefter CG bra erbjudanden bla ska vi äta: lövbiff, pommes stripes, persiljesmör, haricots verts. Vitlöksbiffar med smashed potatoes, sallad. Ostsås med Västerbottensost, färsk pasta, broccoli. Pulled pork (plötsligt finns den inte på CG längre?!? Men ica har svensk så får köpa till senare) i friscobröd, tzatziki och sötpotatisklyftor. Köttfärsås, spaghetti, sallad. Några exempel.
 
Pappa ringde och sa att farmor dött när jag satt på pendeln hem. Har varit hemma hos honom och tagit hand om honom.
Hemma nu och känner mig tom och urlakad.

Farmor har varit dålig ett tag nu och demensen har tagit henne för länge sedan. Men det känns ändå piss, och ändå lite som lättnad att hon slipper nu.

Försöker mest ta det lugnt nu, vet inte alls var jag ska ta vägen med alla känslor. fina världsbästa Farmor :heart
 
Idag skrev jag en matlista utefter CG bra erbjudanden bla ska vi äta: lövbiff, pommes stripes, persiljesmör, haricots verts. Vitlöksbiffar med smashed potatoes, sallad. Ostsås med Västerbottensost, färsk pasta, broccoli. Pulled pork (plötsligt finns den inte på CG längre?!? Men ica har svensk så får köpa till senare) i friscobröd, tzatziki och sötpotatisklyftor. Köttfärsås, spaghetti, sallad. Några exempel.
Tack för tips 👍
Goda rätter alltihop 😍
 
Just nu sitter jag med fotterna inlindade I plastpasar med vax Medan mina underben blir masserade. Den har tjejen ar dyr, men ohhhh… sa Val vard det. Hon har nu masserat och pysslat med mina fotter och underben I 45 minuter. Nu Borja hon med naglarna som ska ga silver farg sa de matchar min UFO Kostym pa Lordag.

Låter gudomligt med lite pampering :love:
 
Pappa ringde och sa att farmor dött när jag satt på pendeln hem. Har varit hemma hos honom och tagit hand om honom.
Hemma nu och känner mig tom och urlakad.

Farmor har varit dålig ett tag nu och demensen har tagit henne för länge sedan. Men det känns ändå piss, och ändå lite som lättnad att hon slipper nu.

Försöker mest ta det lugnt nu, vet inte alls var jag ska ta vägen med alla känslor. fina världsbästa Farmor :heart

Åh, jag beklagar förlusten så ❤
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 678
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 896
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp