Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skräp att vakna efter 04 och vara trött. :cautious:
Räknade hur mycket jag ska jobba kommande månader och fram till den 4: e september har jag 35 pass, idag inkluderat. :up:

Har en kontorsdag på hela sommaren som jag funderar på att stryka, ligger trots allt över 130 timmar plus som jag kan ta ut, utöver årets 34 semesterdagar och 30 sparade semesterdagar sedan innan. :)
 
Vet inte riktigt om jag borde skriva här eller stör mig på-tråden men... Jag är verkligen inte nöjd med hur jag har det här hemma, inredningsmässigt alltså. Men jag hittar typ ingenting på loppis, ikea, inredningsbutiker eller någonstans som fångar mitt intresse. Jag har gigantiska väggar här hemma att fylla med allt möjligt, men ändå så sitter jag här två år senare med kanske... 25% täckta väggar? När jag kanske vill ha uppåt 70? Har inte riktigt landat i vad min estitik är, vilket inte riktigt hjälper när jag söker efter bös på internettet!
Är det tavlor du tänker att väggarna ska fyllas med eller.. öh.. prylar? Eller en mix?
 
Hade ställt in mig på en sovmorgon. Katten väckte mig klockan sju. När jag trots idogt slickande och grävande för att komma in under täcket, elakt nog vände mig om, kåldolmade och muttrade om att det var för tidigt. Så övergick hon till att smaska på kablarna, högt.

Hojtade att hon skulle sluta vilket jag borde lärt mig vid det här laget gör att hon automatiskt blir stendöv. Stapplade upp och tog ut henne ur sovrummet och stängde dörren. Allt enligt Katt 101. Var dock klarvaken och efter 20 minuter i sängen med en Megara som klagade sin nöd utanför, så gav jag upp och hon fick frukost. Förhoppningsvis så förknippar hon inte Äta kablar = Frukost. Men jag misstänker att det skeppet har seglat för länge sedan.

:meh:
 
Jag försöker komma i kontakt med bonprix för att annullera en beställning. Men när jag ringer och väljer alternativ så klickar samtalet av. Var inga problem i går när jag ringde men nu verkar de ha hakat upp sig. Enligt information på deras hemsida så öppnade kundtjänst klockan åtta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 678
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 897
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp