Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ta några fina foton och gör egna förstoringar...

Är det tavlor du tänker att väggarna ska fyllas med eller.. öh.. prylar? Eller en mix?
Jag vet inte...:arghh: vet att jag vill ha upp mina diplom och examensbevis, men vart ska de sitta? Sen vill jag ha något stort i sovrummet ovan sängen.. kanske sänggavel plus hylla som jag kan ställa växter på?
I vardagsrummet har jag liksom kanske.. en vägg på 3-4m bredd och sen upp i taket. Så mycket väggar, så lite ideer, haha!
 
Jag vet inte...:arghh: vet att jag vill ha upp mina diplom och examensbevis, men vart ska de sitta? Sen vill jag ha något stort i sovrummet ovan sängen.. kanske sänggavel plus hylla som jag kan ställa växter på?
I vardagsrummet har jag liksom kanske.. en vägg på 3-4m bredd och sen upp i taket. Så mycket väggar, så lite ideer, haha!
Vi kan byta... vi har 145 kvm hus... jag har många tavlor jag inte har passande vägg till...
 
Har ett enda träd på vår lilla trädgård. Visar sig att det ser ut såhär i maj 🥰

F8780619-1296-4465-8980-F79A5BAB6FE0.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 678
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 897
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp