Har slöat hela förmiddagen fram tills nu men nu fick jag minsann en spark i arslet/ något positivt som arbetsintervju imorgon- fick jag veta idag!- så nu ska jag sätta fart med det jag behöver göra
.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej men inte skulle väl du någonsin?Gör mig obekväm![]()
Ok, I see.
Men det är inte att göra sig obekväm (i mina ögon), det är bara en utbildningsfråga, att lära dom ett och annat liksom
T.ex var skåpen ska stå osv...![]()
Oj en röd dag och intervju det var oväntat.. grattisHar slöat hela förmiddagen fram tills nu men nu fick jag minsann en spark i arslet/ något positivt som arbetsintervju imorgon- fick jag veta idag!- så nu ska jag sätta fart med det jag behöver göra.
Tack! Ja de känns ju rätt angelägna då...Jobbet är ju inte mitt än givetvis men jag är iaf inte borträknad!Oj en röd dag och intervju det var oväntat.. grattis
Som Dokumentation ingenjör blir jag glad av att höra dettaNja, det är mer på nivån "extremt fyrkantig" gällande regler![]()
Jag läste att du skulle köpa vin gröt..Jag har tagit semester hela veckan. Eller semester, det är rena arbetslägretjag grejar i trädgården, har kört skrot, storstädat hallen osv osv. Nästan så jag längtar tillbaka på jobbet så jag får vila kroppen lite
men imorgon ska jag hälsa på min gamla häst med hennes föl och köpa en vingnöt
![]()
Ser Morgonstudion och läser nyheter på SVT.
Hittade detta: https://svt.se/nyheter/utrikes/de-vill-rita-om-usa-s-karta-for-att-bli-en-del-av-idaho
@hastflicka Vet du nåt mer om det?![]()