Vad gör vi CLXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mmm, när jag pluggade i England så var det alltid en artig person av manligt kön som erbjöd sig att hjälpa till när jag kom släpande på tunga saker. Får ibland känslan att det inte är riktigt samma sak i Sverige, iaf i Stockholm.
Samma när jag bodde i USA. Det var alltid någon som erbjöd sig att hjälpa till. Men det händer aldrig här.
 
Helvetes jäkla skit vad ont jag har. Kom igår bara sådär. Framsida höft typ ljumsken men inte riktigt. Googlat på bråck men det känns inte rikigt rätt.

Kan inte röra mig. Fungerar att ligga på rygg och höger sida men inte på vänster. Kan stå men inte räta på mig för det hugger som tusan.

Har inte gjort något direkt som borde orsakat detta. Kom igårkväll.

VC ska ringa upp 09:20 så få rjag lite tips. Gör så ont att jag blir illamående och huvudvärk. Blodsockret sticker iväg som hejsan pga av smärtan.

4 grader och rejält med regn ute, inte det roligaste vädret direkt.

Redigt off idag
 
Drömt om @MJLee och kattsand i natt :cautious::angel: Fick sova ganska bra ändå!

Sitter på jobbet dyngsur och fryser. Paraply är värdelöst om bilförare inte är uppmärksamma och stänker 1000 liter vatten över människor som går på trottoaren. Önskar att jag hade haft torra strumpor i alla fall men nix, så sitter och funderar på om jag ska orka kånka upp ett element. Burrrr.
 
Drömt om @MJLee och kattsand i natt :cautious::angel: Fick sova ganska bra ändå!

Sitter på jobbet dyngsur och fryser. Paraply är värdelöst om bilförare inte är uppmärksamma och stänker 1000 liter vatten över människor som går på trottoaren. Önskar att jag hade haft torra strumpor i alla fall men nix, så sitter och funderar på om jag ska orka kånka upp ett element. Burrrr.
Paraply är alltid värdelöst... goretex skor och regnkläder...:up: sambon skall alltid ha paraply men problemet är att det täcker till midjan och sedan blir man dyblöt....
 
Paraply är alltid värdelöst... goretex skor och regnkläder...:up: sambon skall alltid ha paraply men problemet är att det täcker till midjan och sedan blir man dyblöt....
Det som är problemet med regnkläder är ju att jag sedan ska åka pendeltåg och då blöter ner sätet. Skorna jag har klarar spöregn i flera timmar, men kommer det flera liter vatten uppifrån blir det blött :p
 
Helvetes jäkla skit vad ont jag har. Kom igår bara sådär. Framsida höft typ ljumsken men inte riktigt. Googlat på bråck men det känns inte rikigt rätt.

Kan inte röra mig. Fungerar att ligga på rygg och höger sida men inte på vänster. Kan stå men inte räta på mig för det hugger som tusan.

Har inte gjort något direkt som borde orsakat detta. Kom igårkväll.

VC ska ringa upp 09:20 så få rjag lite tips. Gör så ont att jag blir illamående och huvudvärk. Blodsockret sticker iväg som hejsan pga av smärtan.

4 grader och rejält med regn ute, inte det roligaste vädret direkt.

Redigt off idag
Men fy! Smärtmässigt så låter det som när jag sträckte ljumsken för något år sen. Jag lyckades med det genom att kliva över tröskeln från uteplatsen in i vardagsrummet. En rörelse jag gjort miljarder gånger före och efter men inte fått så ont igen.

Nu hade ju inte jag något bakomliggande som ställde till det men jag fick rådet att vänta ut det. Hoppas att du får hjälp av vc <3
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 058
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 198
Senast: em76
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 676
Senast: MJLee
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 890
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp