Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åskade helt sjukt mycket här i går kväll och i natt så har knappt sovit pga plus att jag hade klockan på ringning 3.30 då jag skulle ut på bockpremiären ihop med dottern 😅
Har iallafall fått en hel del jobb gjort trots att jag känner mig typ bakfull. Började jobba tidigare och har inte tagit någon lunchrast så jag tänkte städa lite. Ungarna har städat sina rum så jag tänkte ta resten av övervåningen så kan jag sticka mellan med jobb om det behövs.

Har skrivit en lista på det jag tänkt göra. Det motiverar mig och hjälper mig sätta fart när jag känner mig såhär trög och trött 😅
 
Undra just om åskfronten nerifrån (enligt min blixtvaktsapp) kommer hit; tar gärna lite mer upprensning och lite svalare väder (upp till 25 är typ perfekt enligt mig) så man kan njuta av de sista sommardagarna utan att känna sig som en wettextrasa och må därefter 🥵. Hoppas kan man alltid i alla fall 😄.
 
Jag försöker jobba men kan knappt andas i värmen/fukten. Min väderstation säger att det är 29,2 grader i skuggan men att det känns som 36 grader. Det varmaste jag har upplevt är 42 grader i skuggan och vad jag minns så var den upplevelsen mer human.
 
Så trött, varit och handlat i trängsel och värme. Gjorde en missräkning och handlade de frysta ostpaketen på Lidl först. Förhoppningsvis har de inte helt tinat. Frustrerande med bs som ligger på 2.9 trots måttligt intag av insulin. Iofs, har inte ätit alls idag, så det får bli lite sorbet för att få upp det och sedan tomat och mozzarellasallad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 152
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 351
· Visningar
37 595

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp