Man vet att man postar brev sällan när man nästan får "chocken" varenda gång för de höjt; nu 13 kr för ett frimärke. Var det inte nyss det kostade 6 kr ?!? Typ nyss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh ja, den gör jätteskillnad verkligen!!Konstaterade idag att de blir svettigt värre med ridningen imorgon när säkerhetsvästen åker på
Hade jag kunnat rida utan så hade jag gjort de , men nu gör jag inte de efter en artikel jag läste omOh ja, den gör jätteskillnad verkligen!!
Ni kanske har samma kvava värme som vi har här? Går knappt att röra sig utan att bli illamående och svimfärdig.Ligger på sängen och funderar på varför jag är så yr. Jag har både ätit och druckit ordentligt idag, och varit ute och fått frisk luft och motion. Känns lite läskigt, men jag hoppas att en stund i horisontellt läge hjälper!
Som jag åkte på första dagen på semestern bihåleinflammation men blev inte jätteförkyldDet borde vara olagligt med förkylning när det är så här varmt. Bihåleinflammationen började i morse, det får jag alltid när jag är förkyld.
Har tagit corona test eftersom jag ändå hade några liggande, negativt.
Nej, det är nog snarare vi som skickat över den där kvava värmen till er (ber om ursäkt för detta). Här åskade det loss ordentligt natten till måndag och har varit friska, sköna 16 grader sen dessNi kanske har samma kvava värme som vi har här? Går knappt att röra sig utan att bli illamående och svimfärdig.
Vandringsskor.Har promenerat sönder ett till par sneakers, tredje paret den här sommaren. Någon som går mycket som har tips om skor som håller?
Tycker att dom ofta är rätt tunga och varma. Men det kanske finns sorter som inte är det?Vandringsskor.