Jag har haft mina i stallet och gått mkt promenader med hästar med dom och dom är som vanliga sneakers typ.Tycker att dom ofta är rätt tunga och varma. Men det kanske finns sorter som inte är det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft mina i stallet och gått mkt promenader med hästar med dom och dom är som vanliga sneakers typ.Tycker att dom ofta är rätt tunga och varma. Men det kanske finns sorter som inte är det?
Fick sålt alla saker, smidigt och lätt! Även den felköpta cykeln från igårIdag ska jag sälja saker! Hoppas jag
En kommer kl 10, en vid lunch och en klockan 15. Håll tummarna!
Om en skada eller så antar jag?Hade jag kunnat rida utan så hade jag gjort de , men nu gör jag inte de efter en artikel jag läste om
Va? Hade någon annan ätit av maten? Har iofs en på jobbet som kan äta andras rester.Blev thaimat med goa kollegor på lunchen.
Det lär dock dröja ett tag innan det händer igen eftersom en av kollegorna fick en portion som redan var provsmakad av en person vid bordet bakom oss…..
Visa bifogad fil 97937
Vet hur det är. Har en sån på jobbet också. Hon har hällt upp utspädd diskmedel i sprayflaska. Ställt undan det riktiga diskmedlet. Jag plockar fram det gång efter annan. Idag fick hon se att jag inte sprayade med det fantastiska diskmedel och gapade om det. Med orden att det var meningen att använda sprayen. Eller när hon påtalat hur jag packat nått. Jag har packat sakerna i över 20 år hon ett.Sitter med ett glas vin efter en onodigt jobbig dag. Jag skulle jobba tva timmar i dag ... men det blev 5 pa grund av en kollega som driver mig till vansinne. Hon ar INTE min chef ... men talar om, i detalj, hur jag ska forandra "flyers" och kort jag gor for recrytering. Nar jag sager nej, jag andrar inte det for det behovs inte (men kan andra nagot hon har point om) tjatar hon hal i mitt huvud ... och hotar med att ta over att gora "flyers". "Please do!" sager jag och da byter hon samtals amne och tjatar hal i huvudet igen, men om nagot annat.
Och sa har jag lost mitt problem ... jag mar sa himla mycket battre nar jag nu delat med mig av hur absolut oskyldig jag ar och hur besvarlig min kollega ar.![]()
En tjej vid ett annat bord gjorde en anställd uppmärksam på att hon hade fått fel mat (min arbetskompis) men sa klart och tydligt att hon tyvärr hade hunnit smaka på maten.Va? Hade någon annan ätit av maten? Har iofs en på jobbet som kan äta andras rester.![]()
Nej de är de inte ! Man har bara en ryggrad som inte går att byta ut !Om en skada eller så antar jag?
Nu vet jag ju inte hur din hage ser ut, men mina hästar ser HELT oberörda ut i värme. Så länge de har fri tillgång till vatten oroar jag mig faktiskt inte alls för dem. Skugga finns i mängder, men det är långt ifrån alltid som de står där. De uppför sig precis likadant vid +20 som vid +30 grader....Jobbar för brinnande livet och är allmänt orolig för hur mina hästar klarar sig i denna värmen
Åh ja, instämmer verkligen!!! Kål i alla former är jäkligt gott men det där är en höjdare!Ny positiv smakupplevelse.... Ugnsbakad spetskål...Den enda nackdelen är att det blir rätt kladdigt i ugnen (oljan fräser) och att det blir en hel del matos (av samma anledning). Men ack så gott (och förmodligen också hyfsat nyttigt, tänker jag
)!