Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja dig! Jag tycker packa är jättekul. Kunde lätt packa åt dig om inte om fanns.Jag ska packa. Men, alltså varfööör är det så tråkigt att packa? Jag ser ju fram emot resan (5 dagars roadtrip med bästa vän!), då borde ju packa vara kul?!?
Jag tänker att allt som är under 80-85 kr kommer vara en vinstaffär för kommunen jämfört med annan catering, så ni kan lägga er ganska nära eller rakt på det.Tanken är väl att det ska dra in pengar. Och samtidigt vara hederlig prissatt.
Det mesta i soppan är skänkt och brödet är hembakt. Kastruller och köksmaskiner är inlånade från medlemmar. Så det är lite svårt att räkna.
Hade vi köpt allt skulle vi kunnat ta kvittona och dela i antal ätande. Men det är alltså inte så enkelt.
Självkostnadspris skulle innebära att vi arbetar gratis åt kommunen. Vi som lagar maten, kokar kaffet brer mackorna etc. Det känns inte helt OK. Kommunens folk som närvarar får betalt för sitt jobb.
Inte helt enkelt detta.
Mormor inne på sjukhus tidigare idag, mamma får ingen kontakt med henne nu på kvällen. Tänkte säga att jag ber en bön men då hade mormor fnyst åt mig, så jag säger att jag hoppas på det bästa
Det kom en hel del regn, den här pölen som trucken kör igenom är inte lika djup som den i gropen, men täckte skorna en bra bit å man skulle bli dyngsur om fötterna omDet kom lite regn nu på eftermiddagen, blev dyblöt och den här gigantiska pölen bildades på mindre än 5 min. Brunnarna sväljer inte vattnet.
Riktigt skyfall, va skönt att komma hem å byta till torra kläder.
Visa bifogad fil 90693