Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltid tråkigt med negativa kommentarer, men som redan sagt: du har inte gjort något fel. Men det är inte alls konstigt att du reagerar som du gör heller :heart
Jag tycker att det var väldigt välskrivet och modigt att skriva så öppet om det. Verkligen jättebra jobbat!
Måste säga att det var ett väldigt fint inlägg du gjorde :heart Absolut ingenting med det var fel och jag hoppas att du kan vända om din känsla du har nu till stolthet. Stor kram från mig och Sparky, vi tycker du är modig och cool! :)
Tack så jättemycket! Och kul att höra att ni tycker att det var bra :heart
Det känns mycket bättre idag :)


—————
Om någon mer här skulle vilja läsa mitt inlägg om autism så går det bra att skicka ett PM 😊
 
SMHI påstår i sin väderapp att det är risk för gräsbrand i mitt område O_o Misstänker den som skrev det inte var nykter... nollgradigt, mulet och varvar mellan isfläckar och blöta, är definitivt inte nån risk för det :cautious:

Jag slöar i soffan... ska göra det en stund till innan det är dags göra någon nytta.
 
Ananaspaj i ugnen, färssås i crockpoten och sol ute. Går bra nu!

Fick förfrågan från en om jag kan tänka mig att, ideellt förstås, tillverka och sälja grejer för deras djurförening. Jag vet inte.. Det känns som ett stort steg att ta, att någon annan ska betala pengar för sånt jag gjort. SÅ bra är det inte tänker jag..
 
Paj i ugnen :up: ! "Fuskade" lite med ett halvt paket tärnat bacon. Jag är ju inte vegetarian, men äter gärna vegetariskt. Dock tyckte jag att en broccolipaj bara kunde bli bättre av att man stekte med lite bacon... :d

Tvätt i maskinen också. Har tagit på mig att byta sängkläder idag, för det verkar vara en jättebra torkdag utomhus :) !

Utöver detta.... Ska koka lite fingerfärg till barnen på jobbet, förmodligen ta en promenad, och fixa med hästarna såklart. Men sedan är jag nog nöjd med dagen.... Skulle behöva lägga upp något kul/intressant på bokens instagramkonto också - får se om jag får några lysande idéer.... ;)
 
SMHI påstår i sin väderapp att det är risk för gräsbrand i mitt område O_o Misstänker den som skrev det inte var nykter... nollgradigt, mulet och varvar mellan isfläckar och blöta, är definitivt inte nån risk för det :cautious:

Jag slöar i soffan... ska göra det en stund till innan det är dags göra någon nytta.
Förmodligen menar de att fjolårets gräs är torrt vilket det är varje vår. I Sörmland har dét stått så hela mars typ..
 
Tagit ett samtal från min mor, tydligen är hon nu sur för att jag tjänar bättre än vad hon gör och vägrar byta jobb till ett mycket sämre både lönemässigt och arbetsmiljömässigt för att jag trivs bra på jobbet efter chefsbytet.

Att jag valt att dels utbilda mig men även jobbar arslet av mig för att rodda ihop arbete, plugg och vardagen för att få ihop ekonomiska medel till ett bättre liv i framtiden bryr hon sig inte i, det är mer synd om henne som måste ha en dotter som tjänar bättre än vad hon gör. Jag är ju hemskt egoistisk som inte förstår att jag gör henne illa genom att inte säga upp mig på studs och ta det mycket sämre jobbet som hon kräver att jag ska ta..:meh:
 
Tagit ett samtal från min mor, tydligen är hon nu sur för att jag tjänar bättre än vad hon gör och vägrar byta jobb till ett mycket sämre både lönemässigt och arbetsmiljömässigt för att jag trivs bra på jobbet efter chefsbytet.

Att jag valt att dels utbilda mig men även jobbar arslet av mig för att rodda ihop arbete, plugg och vardagen för att få ihop ekonomiska medel till ett bättre liv i framtiden bryr hon sig inte i, det är mer synd om henne som måste ha en dotter som tjänar bättre än vad hon gör. Jag är ju hemskt egoistisk som inte förstår att jag gör henne illa genom att inte säga upp mig på studs och ta det mycket sämre jobbet som hon kräver att jag ska ta..:meh:
Vad sorgligt ❤️
Hon borde ju istället vara stolt över sin dotter som det går så bra för i karriären
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
42 015
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp