Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här har vi fått en överaskning, eller rättare sagt sex stycken. Tittade nyss ut till kaninerna (de är på den inglasade balkongen) och så var det en kanin för mycket. En väldigt liten grå fluffboll satt och försökte gnaga på en gren O_o:love:

Visade sig att en av de nya kaninerna är en hane och vi har nu fått sex små, fartfyllda fluffbollar, tre gula och tre grå :love:
Pappan fått tid hos veterinären om ett tag, även om ungarna är jättesöta behöver vi inte fler kaniner.
received_941588553654273.webp

Här liten grågul, 1 hekto fartfylld pälsboll:love:
 
Har firat födelsedagen hela helgen, men idag är riktiga födelsedagen.
Vi har varit till Alingsås, fikat och promenerat, sedan vidare och promenerat och kollat utställningar på ett annat ställe.
Mysig dag, men än är den inte slut. 🙂
Grattis! 💐

Här har vi fått en överaskning, eller rättare sagt sex stycken. Tittade nyss ut till kaninerna (de är på den inglasade balkongen) och så var det en kanin för mycket. En väldigt liten grå fluffboll satt och försökte gnaga på en gren O_o:love:

Visade sig att en av de nya kaninerna är en hane och vi har nu fått sex små, fartfyllda fluffbollar, tre gula och tre grå :love:
Pappan fått tid hos veterinären om ett tag, även om ungarna är jättesöta behöver vi inte fler kaniner. Visa bifogad fil 88443
Här liten grågul, 1 hekto fartfylld pälsboll:love:
Så söt :love:
 
Men skit då.. maken måste jobba över igen. Och det är mulet ute också, som om det inte var illa nog att jag måste vänta med att provsmaka pajen.
Måste jobba över? Ingen kan väl tvinga han?
Men skit då.. maken måste jobba över igen. Och det är mulet ute också, som om det inte var illa nog att jag måste vänta med att provsmaka pajen.
Måste jobba över?? Ingen kan väl tvinga han?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 486
· Visningar
41 932
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
735
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp