Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon som vet om barn behöver (under 10) ID handlingar vid resa till norge?
Klart att det är lättast med men barnet saknar ID.Senast jag var i Norge, ca två veckor sedan, körde vi över gränsen i bil. Ingen kontroll.
Lättast att alltid ta med id. Det är ju inte så tungt att bära med sig.
Visa bifogad fil 88447
Klart att det är lättast med men barnet saknar ID.
Står ju att barn som reser med föräldrar inte behöver legitimation.Klart att det är lättast med men barnet saknar ID.
Sorry min hjärna funkar inte som den ska idag, försökte läsa det norska men det gick bara inte.Står ju att barn som reser med föräldrar inte behöver legitimation.
Grattis!Har firat födelsedagen hela helgen, men idag är riktiga födelsedagen.
Vi har varit till Alingsås, fikat och promenerat, sedan vidare och promenerat och kollat utställningar på ett annat ställe.
Mysig dag, men än är den inte slut.
Så sötHär har vi fått en överaskning, eller rättare sagt sex stycken. Tittade nyss ut till kaninerna (de är på den inglasade balkongen) och så var det en kanin för mycket. En väldigt liten grå fluffboll satt och försökte gnaga på en gren
Visade sig att en av de nya kaninerna är en hane och vi har nu fått sex små, fartfyllda fluffbollar, tre gula och tre grå
Pappan fått tid hos veterinären om ett tag, även om ungarna är jättesöta behöver vi inte fler kaniner. Visa bifogad fil 88443
Här liten grågul, 1 hekto fartfylld pälsboll
Måste jobba över? Ingen kan väl tvinga han?Men skit då.. maken måste jobba över igen. Och det är mulet ute också, som om det inte var illa nog att jag måste vänta med att provsmaka pajen.
Måste jobba över?? Ingen kan väl tvinga han?Men skit då.. maken måste jobba över igen. Och det är mulet ute också, som om det inte var illa nog att jag måste vänta med att provsmaka pajen.
Nej, behöver dom inte.Är det någon som vet om barn behöver (under 10) ID handlingar vid resa till norge?
Grattis!
Så söt
Tack!
Tja, om ingen byter av finns det inte så mycket att göra. Han kan ju inte bara lämna brukaren, eller kunden kanske man ska säga, åt sitt öde.Måste jobba över? Ingen kan väl tvinga han?
Måste jobba över?? Ingen kan väl tvinga han?