Stort grattis @parellikusken!
Tack!Grattis @parellikusken
SjÀlv har jag legat pÄ soffan med huvudvÀrk sedan jag kom hem, det börjar Àntligen slÀppa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort grattis @parellikusken!
Tack!Grattis @parellikusken
SjÀlv har jag legat pÄ soffan med huvudvÀrk sedan jag kom hem, det börjar Àntligen slÀppa.
hoppas det gÄr bra att köra hemHar snart jobbat klart för kvÀllen. Ska promenera till garaget och sen köra hem.
Dottern skrev pÄ Messenger att hon har lagt sig och kanske hinner somna innan jag kommer hem Hon var ocksÄ noga med att hon lÄst ytterdörren men inte satt pÄ haspen. Vis av tidigare erfarenheter
NÀr jag fick jobb för lÀnge sen sÄ frÄgade min syster vad lönen var.Tagit ett samtal frÄn min mor, tydligen Àr hon nu sur för att jag tjÀnar bÀttre Àn vad hon gör och vÀgrar byta jobb till ett mycket sÀmre bÄde lönemÀssigt och arbetsmiljömÀssigt för att jag trivs bra pÄ jobbet efter chefsbytet.
Att jag valt att dels utbilda mig men Àven jobbar arslet av mig för att rodda ihop arbete, plugg och vardagen för att fÄ ihop ekonomiska medel till ett bÀttre liv i framtiden bryr hon sig inte i, det Àr mer synd om henne som mÄste ha en dotter som tjÀnar bÀttre Àn vad hon gör. Jag Àr ju hemskt egoistisk som inte förstÄr att jag gör henne illa genom att inte sÀga upp mig pÄ studs och ta det mycket sÀmre jobbet som hon krÀver att jag ska ta..
NÀr mina systerdöttrar var barn hade de kaniner, de rÄkade ocksÄ fÄ tillökning. Dessutom flera kullar eftersom mamma kanin hade en kull i kojan i buren och en kull hittade de i en hÄla som hon grÀvt under kojan.Stackars kaninen har nu fÄtt flytta ut till lekstugan dÀr han fÄr bo tills han Àr kastrerad. Sen fÄr vi se hur det blir, att ha nio kaniner (om det inte kommer fler, vi har tvÄ honor...) varav 8 jÀttar pÄ balkongen blir alldeles för litet. Den Àr stor men inte sÄ stor. Funderar pÄ om de kan fÄ ett hÀgn runt lekstugan men vet inte riktigt hur man gör det, det Àr knölig skog dÀr. Men tror att det hade blivit bra för kaninerna dÀr.
Nu ska jag ut vanliga kvÀllsrundan med hundarna och sedan, om jag hinner, pÄbörja golvlÀggning i köket.
Jag har aldrig tÀnkt pÄ nÄgot dylikt tidigare men jisses vilka bilder jag fick i huvudet av tanken pÄ ECMO-rockare som försöker rocka loss med maskinen pÄ..Sambon skojade om att han var depprockare etc. "SÄn dÀr ecmo-rockare" eller vad de heter. EMO alltsÄ.. Inte ecmo-maskin-rockare.. Fick sÄ sjuka bilder i huvudet nu pÄ alla ecmo-anslutna stackars rockare.
UngefÀr som min lunch, den bestod av halloumi, körsbÀrstomater, rosmarinknÀcke och apelsinjuiceBorde gÄ och lÀgga mig redan. Orkar knappt lÀsa ens en gÄng
Middagen bestod av chips, halloumi och bubbelvatten. SÄ nu nÀr hela kostcirkeln Àr intagen sÄ Àr det bara att borsta tÀnderna och
hoppas det gÄr bra att köra hem
Men oj!Tagit ett samtal frÄn min mor, tydligen Àr hon nu sur för att jag tjÀnar bÀttre Àn vad hon gör och vÀgrar byta jobb till ett mycket sÀmre bÄde lönemÀssigt och arbetsmiljömÀssigt för att jag trivs bra pÄ jobbet efter chefsbytet.
Att jag valt att dels utbilda mig men Àven jobbar arslet av mig för att rodda ihop arbete, plugg och vardagen för att fÄ ihop ekonomiska medel till ett bÀttre liv i framtiden bryr hon sig inte i, det Àr mer synd om henne som mÄste ha en dotter som tjÀnar bÀttre Àn vad hon gör. Jag Àr ju hemskt egoistisk som inte förstÄr att jag gör henne illa genom att inte sÀga upp mig pÄ studs och ta det mycket sÀmre jobbet som hon krÀver att jag ska ta..