Då får chefen lösa av.Tja, om ingen byter av finns det inte så mycket att göra. Han kan ju inte bara lämna brukaren, eller kunden kanske man ska säga, åt sitt öde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då får chefen lösa av.Tja, om ingen byter av finns det inte så mycket att göra. Han kan ju inte bara lämna brukaren, eller kunden kanske man ska säga, åt sitt öde.
Jo tack, de sitter sisådär 15 mil bort. Så han hade ändå fått jobba över medan chefen förflyttar sig.Då får chefen lösa av.
GrattisHar firat födelsedagen hela helgen, men idag är riktiga födelsedagen.
Vi har varit till Alingsås, fikat och promenerat, sedan vidare och promenerat och kollat utställningar på ett annat ställe.
Mysig dag, men än är den inte slut.
Tack!Grattis
Vi började lyssna hemma hos mina föräldrar men kunde inte lyssna klart för min mamma började gråta, hon tyckte om honom och tyckte det var jobbigt när han dog. Och då började jag gråta och där stod vi och grät i köket. Sen började vi skratta åt eländetLyssnar på en dokumentär om Jan Lindblad, som jag har svaga minnen av sedan barndomen.
Senap med älg, det var nytt! Har du recept?Utöver sedvanligt hundpysslande så har jag städat lite, tvättat lite, planterat om en del odlingar och nu är det dags för mat.
Närmare bestämt kokt potatis, senapsgryta på älgytterlår och diverse grönsaker