Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är mest förvånad över att han inte avbokat än med en lam ursäkt, typ "mycket att göra idag".Nervös utav bara helvete och har roat mig med att som vanligt jobba för fort och gjort klart alla mina och två av mina kollegors arbetsuppgifter som låg på vänt. En timme kvar. Så nu ska jag oroa mig i en timme alltså.
När det väl sitter så är det ok men innanVetenskapsfilosofi är bökigt för hjärnan! Iaf min…
Hur gick det?Nervös utav bara helvete och har roat mig med att som vanligt jobba för fort och gjort klart alla mina och två av mina kollegors arbetsuppgifter som låg på vänt. En timme kvar. Så nu ska jag oroa mig i en timme alltså.
Hann inte se innan jag skrev mitt inlägg, men förhållandevis bra (se mitt inlägg #1850)Hur gick det?
Paraplyet hade ändå inte överlevt dom 20s/m dom hotar med i alla fall, så det är bara att ducka o hålla i hatten, bläääääääää!Här vräker regnet ner. Jag har regnjacka och paraply med till Skåne men båda ligger hemma hos syster
Låter ju bra.Okej mötet var ändå angenämt? Jag har nu ett i-lands problem. Chefen ville fråga om jag ville ändra på mina arbetsområden lite. Skulle då lämna servicecenter och växel, och i stället bli registrator på 40%. Resten skulle jag jobba med miljö, kemi, och brandsäkerhet.
Lönen skulle bli ganska mycket mer och helt ärligt är ju servicecenter och växel det absolut tråkigaste med mitt jobb. Jag kommer att kräva en utbildning om jag väljer att svara ja. Sen gissar jag att det kan vara en bra merit och att det kommer bli ännu en grej jag kan söka mig vidare till andra jobb på.
Vet dock inte vad en registrator gör exakt, så jag har bett nuvarande registrator om att få ett litet möte med henne så hon kan berätta hur det ser ut. Så ska ha det mötet om en kvart nu Hon är en sån där tant som alltid säger exakt som det är, så det känns bra.
Har dock bara fått till i morgon på mig att svara
Det där är du så jävla värd!Okej mötet var ändå angenämt? Jag har nu ett i-lands problem. Chefen ville fråga om jag ville ändra på mina arbetsområden lite. Skulle då lämna servicecenter och växel, och i stället bli registrator på 40%. Resten skulle jag jobba med miljö, kemi, och brandsäkerhet.
Lönen skulle bli ganska mycket mer och helt ärligt är ju servicecenter och växel det absolut tråkigaste med mitt jobb. Jag kommer att kräva en utbildning om jag väljer att svara ja. Sen gissar jag att det kan vara en bra merit och att det kommer bli ännu en grej jag kan söka mig vidare till andra jobb på.
Vet dock inte vad en registrator gör exakt, så jag har bett nuvarande registrator om att få ett litet möte med henne så hon kan berätta hur det ser ut. Så ska ha det mötet om en kvart nu Hon är en sån där tant som alltid säger exakt som det är, så det känns bra.
Har dock bara fått till i morgon på mig att svara