Veterinären kommer ut på förmiddagen till min häst.. Jag måste nu hitta ett sätt att ta mig de fyra milen dit. Alltså hyra bil. Lätt stressande..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är stolt, men det är jobbigt att prata om ändå. Jag är fortfarande sjukligt överviktig så jag är ju långt ifrån klar.Du har ju gjort en jätteresa med vikten. försök vara stolt istället?
Jag har också fått kommentarer av ytligt bekanta. Har tappat närmare 15 kg pga min njursvikt. En kvinna sa att det var bra jobbat och att jag såg snygg ut. Hmpf. Hon var där tillsammans med sin make som är läkare. Jag var trött och orkade inte vara artig så jag sa frankt att jag inte gjort det frivilligt, jag har terminal njursvikt, och gick därifrån.
Däremot är det svårt att fatta att jag är smal. Det har jag aldrig varit nånsin i livet. Var fet redan som spädbarn. Känns inte så smal eftersom jag har en massa löst skinn
Jag är stolt, men det är jobbigt att prata om ändå. Jag är fortfarande sjukligt överviktig så jag är ju långt ifrån klar.
Och nej, det gick tydligen inte att gömma sig...
Nä, försöker bara undvika typ. Tur att jag inte behöver komma tillbaka förrän i juniOrkar du sätta ner foten och säga att du inte vill prata om det eller kan någon hjälpa dig med det?
Ibland funderar jag på hur folk är funtade egentligen, din vikt påverkar väl ändå inte dom i någon som helst utsträckning?Jag är stolt, men det är jobbigt att prata om ändå. Jag är fortfarande sjukligt överviktig så jag är ju långt ifrån klar.
Vi hade behövt dig på mitt jobb, här finns verkligen alltid något att göraUndrar lite hur man gör för att sluta jobba fort.
Har redan gjort klart allt jag skulle göra för dagen, plus att jag gjort det mina andra kollegor ska göra i dag.
Har nu inget att göra, undrar om jag ska hitta på någon arbetsuppgift? Räkna papper? Finskriva allas post-it lappar? Storstäda köket?
Kompa ut?Undrar lite hur man gör för att sluta jobba fort.
Har redan gjort klart allt jag skulle göra för dagen, plus att jag gjort det mina andra kollegor ska göra i dag.
Har nu inget att göra, undrar om jag ska hitta på någon arbetsuppgift? Räkna papper? Finskriva allas post-it lappar? Storstäda köket?
Sluta se dig som "sjukligt överviktig". Det är ingen bra syn på sig självJag är stolt, men det är jobbigt att prata om ändå. Jag är fortfarande sjukligt överviktig så jag är ju långt ifrån klar.
Tips, börja skapa Exceldokument för att jobba saktare, gärna procentuella saker i jämförelse med varandra. Till vilken nytta vet jag inte men du kommer garanterat få hålla på ett tag för Excel är konstruerat av någon demon som jobbat som handläggare på någon kommunal verksamhet för länge.Undrar lite hur man gör för att sluta jobba fort.
Jag kan bara hålla med dig om Excel använder det inte till nåt annat än listor...Tips, börja skapa Exceldokument för att jobba saktare, gärna procentuella saker i jämförelse med varandra. Till vilken nytta vet jag inte men du kommer garanterat få hålla på ett tag för Excel är konstruerat av någon demon som jobbat som handläggare på någon kommunal verksamhet för länge.
(Förlåt alla som jobbat som handläggare inom kommunal verksamhet för länge för mitt skämt, ni är inte alls som Excel)
Måste ju dessvärre vara här till 15, är ju receptionistKompa ut?
Alltså jag klappar hellre på avföring än rör ExcelTips, börja skapa Exceldokument för att jobba saktare, gärna procentuella saker i jämförelse med varandra. Till vilken nytta vet jag inte men du kommer garanterat få hålla på ett tag för Excel är konstruerat av någon demon som jobbat som handläggare på någon kommunal verksamhet för länge.
(Förlåt alla som jobbat som handläggare inom kommunal verksamhet för länge för mitt skämt, ni är inte alls som Excel)
Undrar lite hur man gör för att sluta jobba fort.
Njut en stund åt mig med som har ofrivilligt stalledighetVisa bifogad fil 87830
Mannen i mitt liv Undrar ofta vad jag hade gjort utan honom. Så nu ska vi ge oss ut i solen en timme eller så på skogen och Klafsa i leran