Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Är glad över att mobilen säger vilken dag det är, för jag har helt tappat greppet om det efter att ha vänt dygnet fram och tillbaka flera gånger senaste veckan...

Sitter och har dåligt samvete för allt jag borde göra men inte orkar.

Fick fröer av grannen idag och borde peta ner dem i nån sorts kruka. Borde gå ut i gästhuset och målartvätta och förbereda målning. Borde också mäta upp det som ska bli en platsbyggd garderob swå jag vet hur mycket virke jag ska köpa....

Funderar på om jag kanske skulle ta och äta något efter att ha lagat mat halva dagen. Har tyvärr kommit in i dåliga ätvanor igen (dvs väldigt lite mat).

Har också precis bäddat rent i sängen, så härligt :love:

Just nu surar jag lite över mitt jäkla fuskbygge till hus, ska trösta mig med te och alvedon mot nacken. Gaaah.

Ligger i renbäddad säng med ett leende på läpparna och värme i hjärtat, fint sätt att avsluta en otroligt tung dag på.
Nu är det 10 timmar och sju minuter till Jam-tiiiiiime! (Och jag hoppas att hårfärgen sitter kvar, i håret, på huvudet, imorgon.)
Natti :love:

Jag håller på att ladda upp en film på Youtube men det tar sån jävla tid :banghead:

Tänkte liksom sova snart.

Sitter i min PJs i soffan och tittar pa direktsandning fran Baltimore. suck. Nu ar det dags att ga isang sa jag orkar upp for att spara i morgon bitti. :D

Jag sitter och väntar ut det sista innan jag får åka hem efter nattens lugna jobbpass.
Sen ska det sovas och efter det städas då vi får besök.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 558
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar