Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är glad över att mobilen säger vilken dag det är, för jag har helt tappat greppet om det efter att ha vänt dygnet fram och tillbaka flera gånger senaste veckan...
Sitter och har dåligt samvete för allt jag borde göra men inte orkar.
Fick fröer av grannen idag och borde peta ner dem i nån sorts kruka. Borde gå ut i gästhuset och målartvätta och förbereda målning. Borde också mäta upp det som ska bli en platsbyggd garderob swå jag vet hur mycket virke jag ska köpa....
Funderar på om jag kanske skulle ta och äta något efter att ha lagat mat halva dagen. Har tyvärr kommit in i dåliga ätvanor igen (dvs väldigt lite mat).
Ligger i renbäddad säng med ett leende på läpparna och värme i hjärtat, fint sätt att avsluta en otroligt tung dag på.
Nu är det 10 timmar och sju minuter till Jam-tiiiiiime! (Och jag hoppas att hårfärgen sitter kvar, i håret, på huvudet, imorgon.)
Natti
Jag fick just ett mail från mitt jobb att de matchar alla donationer dollar för dollar som vi anställda gör till de som är drabbade av jordbävningen i Nepal så jag donerade 200 spänn
Sitter i min PJs i soffan och tittar pa direktsandning fran Baltimore. suck. Nu ar det dags att ga isang sa jag orkar upp for att spara i morgon bitti.
IT & mobiler
Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Kläder & Bli fin Jag köpte ett par icebugs i vintras efter ett par promenader när jag fick trippa fram pga ishalka. Det var en sådan skillnad med icebugs...
Hundavel & Ras Jag tänker likadant. Alltså. Det finns SÅ mycket man kan oroa sig för när man har hund som är snudd på oundvikligt (tex att hunden någon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.