Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Glad över att ha fått ett tillfälligt jobb (tror jag) och funderar på om jag ska göra en kladdkaka (men då måste jag gå till affären vilket känns mindre pepp).

Jag ringde precis min man för att kolla var fan han tagit vägen. Han ringde mig för två timmar sen och sa att han var på väg hem från jobbet och kommer liksom aldrig.
Tydligen fastnade han med en pratglad människa på jobbet. Jag skulle få DAMP av att stå och prata med en arbetskamrat i två timmar :wtf:
Men nu är han på G hem äntligen!

Surfar buke o väntar på att sambo ska analysera min text klart så jag kan lämna in uppgiften o ÄNTLIGEN ha lite ledigt! Fast..förresten..ni som vet, vad gör man när man är ledig och inte har något hängandes över sig som "måste" göras så som skolarbeten?

Brandröksdoften sprider sig över nejden (jag släppte in en kisse precis) :D Jag hoppas att alla har koll på vad de gör... :meh: :nailbiting: Är dock omgiven av brandmän till grannar så det är ingen som eldar eller har fyrverkerier farligt nära mig :p

Har äntligen fått lägga upp fötterna efter ca 7 km promenixande på stan idag. Hade vagn med till dottern och det var tufft att manövrera den i blåsten ibland, så illa har det varit! :eek: Nu sover dottern efter en sväng till majkasen och jag tittar på Niceville :up:

Just nu spelar jag Flintstones och lyssnar på fyrverkerierna utanför. Glad att min skotträdda katt är inomhus.

Tittar på Chaos caught on camera på Discovery. Läskigt men intressant ändå.
De visade den söta katten som jagar iväg hunden som biter tag i familjens unge.
Nu en som hamnar i snölavin, fy.

Förut åt jag gott potatis mos med massa grädde och smör.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 558
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar