Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
@MarieJ

Vad struligt att de inte betalar ut nåt:crazy: Hoppas det löser sig.

Nä vet inte om jag är ekonomisk. Det finns ju inte så mycket pengar att räkna.

@MarieJ

Vad struligt att de inte betalar ut nåt:crazy: Hoppas det löser sig.

Nä vet inte om jag är ekonomisk. Det finns ju inte så mycket pengar att räkna.
Ja jag har ju tack och lov lite sparat men jag tycker ändå att jag har rätt till ersättningen jag sökt. Får se när jag får ngt svar.

Om man är ekonomisk eller inte har väl inte att göra med hur mkt pengar man har utan om man är rädd om dom man har.

Tyvärr så blev det ingen dressyr kurs :cry:
Fick mail om att den var fullbokad!

Har varit ute och backtränat mig själv och joggat en bit. Nu ska jag bara ta mig in i duschen så jag kan handla lite mat innan jobbet....

Just nu är jag glad för när jag var i stallet innan idag så ringde hovis och frågade om han kunde komma förbi och slå på tappskon för han var i närheten, så nu är den på och jag kan rida imorgon :banana:
Hann tyvärr inte idag då han kom en stund innan tösen slutade skolan.

Jag ska väl sätta fart med att tvätta kläder nu men det är så jävla tråkigt :wtf:

Tyvärr så blev det ingen dressyr kurs :cry:
Fick mail om att den var fullbokad!

Har varit ute och backtränat mig själv och joggat en bit. Nu ska jag bara ta mig in i duschen så jag kan handla lite mat innan jobbet....
Men åh va trist när du hade laddat!

Finns inget likvärdigt?
Googlade runt i går men kunde inget hitta den helgen eller veckan.
Fanns senare i år på samma ställe, men kostade mer och jag har svårare att bestämma så långt fram. Sen passade den här helgen så bra då jag har ledig vecka :D

Sitter i husvagnen pa en rastplats dar vi tillbringat natten. Morgon kaffet ar snart urdrukit och jag laddar infor att fortsatta trippen till ett par dagars hund traning. Det ska bli skoj ... och en mycket behovlig "semester" fran att packa ihop hela farmen infor flytt.

Brilliant rastplatser har i Nord Carolina. Massor av utrymme, bade trappa pa vagnen och "slide outs" far plats sa jag inte behover krypa over sangen eller hoppa upp och in genom dorren.

IMG_1790_zpsuisxjssr.jpg

IMG_1791_zpstmm6qruc.jpg

Med tva vuxna och tva rottweilers behovs det.:p Nu nar vi har salt ranchen har vi inte kopt nagot nytt hus annu, utan tar oss tvars over landet (ungefar samma avstand som att kora fran Stockholm till Cairo, Egypten) i husvagnen och tanker bo i den tills vi har hittat vart nasta hus.

Med tva vuxna och tva rottweilers behovs det.:p Nu nar vi har salt ranchen har vi inte kopt nagot nytt hus annu, utan tar oss tvars over landet (ungefar samma avstand som att kora fran Stockholm till Cairo, Egypten) i husvagnen och tanker bo i den tills vi har hittat vart nasta hus.

Jag måste ju säga att jag är lite förtjust i de där stora truckarna :) jämfört med din tror jag King Caben jag kör ser liten ut. Vad är det för bil du har?

Det är någon i byn som har en Ford Raptor och jag har sett flera Dodge Ram (vill ha!) som arbetsbilar här.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 558
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar