Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Är på väg för att möta upp sambon och sedan gå ut och äta med några av hans kollegor. Tror att jag just blev lite åksjuk från tunnelbanan O_o

Sitter i soffan där jag suttit dom senaste två timmarna och har lite smått dåligt samvete för att jag inte är mer produktiv. Men benen är trötta efter att ha varit på språng hela dagen!

Har jättejobbig huvudvärk (på gränsen till migrän) som inte vill ge sig. Gjorde nog något tokigt med nacken på yogan i går, så jag försöker mota bort skallebanken med dubbla vetekuddar :meh::yuck:

Så jag har dåligt samvete för att hundarna inte fått göra något vettigt idag, utöver eländet:cautious:

Jag blev precis irriterad över att folk verkar tro att alla har Facebook, eller ens vill ha det.
Världen verkar gå under om man inte är med där :banghead:

Å så kollar jag på The Big Bang Theory och har en mindre matkoma efter middagen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 558
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar