Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på tv. Besöket åkte precis härifrån. Tösen slutar strax skolan och borde komma innanför dörren inom 20 min. Ska fixa något att äta med.

Jag prokrastinerar i soffan just nu. Det ar nastan 8 pa morgonen och jag ska koppla pa husvagn och kora en bit norrut for nagra dagar ar det tankt. Jag borjade packa vagnen i gar, men det ar massor kvar eftersom jag inte anvant den pa ett helt ar. Jag har dock ett block bredvid mig i soffan sa jag kan skriva in allt som jag kommer pa att jag maste packa in.

Jag sitter och tjurar över att allt tycks strula för alla idag.

Och för att jag inte har några sandwich i frysen och är för lat för att gå och handla.

5 min innan det var för sent att avboka (dvs jag hade inte hunnit...) skriver Bp-instruktören att hon skulle byta pass och "det blir explosivt! Träningsvärk utlovas!"
Byebye benen... :rofl:

Har packat och donat hel dagen. Dels inför helgens läger och dels inför den slutgiltiga flytten om 3 veckor då jag blir sambo på heltid istället för halvtid. Nu pustar jag ut för idag. Har hällt upp lite vin i en plastmugg med hajar på...nästan allt i mina skåp är nerpackat. Sitter i mitt älskade uterum för kanske en av de sista gångerna. Även det är ganska tomt. Har en Michael Connellybok att läsa. Favorit i repris. Inser att det enda jag kommer sakna av mitt gamla liv är mitt underbara uterum :heart:cry:
Men jäklar vilket bra liv och underbar karl jag har fått istället :love:

Har packat och donat hel dagen. Dels inför helgens läger och dels inför den slutgiltiga flytten om 3 veckor då jag blir sambo på heltid istället för halvtid. Nu pustar jag ut för idag. Har hällt upp lite vin i en plastmugg med hajar på...nästan allt i mina skåp är nerpackat. Sitter i mitt älskade uterum för kanske en av de sista gångerna. Även det är ganska tomt. Har en Michael Connellybok att läsa. Favorit i repris. Inser att det enda jag kommer sakna av mitt gamla liv är mitt underbara uterum :heart:cry:
Men jäklar vilket bra liv och underbar karl jag har fått istället :love:
Gör ett nytt uterum!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 558
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar