Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken besvikelse! Ungefär som när man tror att det är chokladbitar i kakan men det är russin
Jag vet en som eventuellt har gjort samma sak. Vet inte vad som var i, kan ha varit hovolja. Personen som tog fel rusade iallafall iväg till toan och sköljde munnen.Gjorde det misstaget med en colaflaska en gång. Skulle ta en klunk cola men det var fel flaska. Det var jodopax i.
Jag har ingen karaktärHar precis stoppat in en bit lax i ugnen och försöker (utan resultat) att hindra mig själv från att gå till affären och köpa godis.
Jag har ingen karaktär
Jag jobbar på det, men i nuläget var det billigare att bara knata iväg till NettoDet kan man lösa genom att bosätta sig mer än 2 mil från närmaste godishak....
Jag jobbar på det, men i nuläget var det billigare att bara knata iväg till Netto
Haha. Till mitt försvar så brukar karaktären vara bättre än så här!Bor man i stan och hela tiden måste köpa upp alla godishak (livsmedelsaffärer, kiosker, tobakshandlare, pressbyråer, 7-11 osv) inom 2 mils radie och lägga ned dem så är det klart att det blir dyrt.
Heja dig!Jag har precis gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra!
Bokade in mig på en dressyrkurs i flera dagar och med tre övernattningar!
Alldeles själv då ingen ville följa med och inte har jag någon aning om hur det stället är!
Men kände att jag måste försöka göra något som verkar skoj!
Jag som har så dåligt självförtroende och är ganska blyg, känner mig väldigt nervös nu....
Jag hade gärna följt med om jag hade haft tid och råd. Har hört mycket gott om ställetJag har precis gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra!
Bokade in mig på en dressyrkurs i flera dagar och med tre övernattningar!
Alldeles själv då ingen ville följa med och inte har jag någon aning om hur det stället är!
Men kände att jag måste försöka göra något som verkar skoj!
Jag som har så dåligt självförtroende och är ganska blyg, känner mig väldigt nervös nu....
Jag kan hänga med på kaffe medJag hade gärna följt med om jag hade haft tid och råd. Har hört mycket gott om stället
Naturen där är jättefin. Ring om du får lite tid över så tar vi en kaffe. Bor ju bara några mil där ifrån
Jag kan hänga med på kaffe med
Sjukt trött och nästa vecka ska jag försöka hitta Angered. Hmm