Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken besvikelse! Ungefär som när man tror att det är chokladbitar i kakan men det är russin :arghh:

Besvikelsen tvart om ar varre:p

Jag vantar pa att grannen ska komma forbi och ta med mig till sta'n sa jag kan hamta bilen som ar pa verkstad. Hon har lite tids problem den kara grannen. :angel:

Har precis stoppat in en bit lax i ugnen och försöker (utan resultat) att hindra mig själv från att gå till affären och köpa godis.

Jag jobbar på det, men i nuläget var det billigare att bara knata iväg till Netto :p

Bor man i stan och hela tiden måste köpa upp alla godishak (livsmedelsaffärer, kiosker, tobakshandlare, pressbyråer, 7-11 osv) inom 2 mils radie och lägga ned dem så är det klart att det blir dyrt. :idea:

Bor man i stan och hela tiden måste köpa upp alla godishak (livsmedelsaffärer, kiosker, tobakshandlare, pressbyråer, 7-11 osv) inom 2 mils radie och lägga ned dem så är det klart att det blir dyrt. :idea:
Haha. Till mitt försvar så brukar karaktären vara bättre än så här!

Jag har precis gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra!
Bokade in mig på en dressyrkurs i flera dagar och med tre övernattningar!
Alldeles själv då ingen ville följa med och inte har jag någon aning om hur det stället är!
Men kände att jag måste försöka göra något som verkar skoj!
Jag som har så dåligt självförtroende och är ganska blyg, känner mig väldigt nervös nu....
Heja dig!
Det blir säkert kul. Jag kan vara lite osocial ibland och så är det bra att göra såna saker- utmana sig själv lite.

Borde plugga, borde åka till stallet men ligger sönderstressad i soffan med en smärta fr.o.m. hell och klurar på livet.

Jag är svintrött och borde sova då det är jobb sju imorgon. Sen har jag "tagit ledigt" (tar bort mig från vikarielistan) på onsdag och torsdag då det blir nattjobb hela helgen.

Jag har precis gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra!
Bokade in mig på en dressyrkurs i flera dagar och med tre övernattningar!
Alldeles själv då ingen ville följa med och inte har jag någon aning om hur det stället är!
Men kände att jag måste försöka göra något som verkar skoj!
Jag som har så dåligt självförtroende och är ganska blyg, känner mig väldigt nervös nu....
Jag hade gärna följt med om jag hade haft tid och råd. Har hört mycket gott om stället :)
Naturen där är jättefin. Ring om du får lite tid över så tar vi en kaffe. Bor ju bara några mil där ifrån ;)

Jag hade gärna följt med om jag hade haft tid och råd. Har hört mycket gott om stället :)
Naturen där är jättefin. Ring om du får lite tid över så tar vi en kaffe. Bor ju bara några mil där ifrån ;)
Jag kan hänga med på kaffe med ;)

Sjukt trött och nästa vecka ska jag försöka hitta Angered. Hmm

Jag kan hänga med på kaffe med ;)

Sjukt trött och nästa vecka ska jag försöka hitta Angered. Hmm

Jag har flyttat Sonic. Bor var annan vecka samt alla helger på annan ort hos min sambo. Bor bara kvar i byn 3½ vecka till....Sen by by. Men jag är här till på torsdag om du vill ta en promenad med hundarna och lite kaffe. Onsdag kanske?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 558
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar