Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter hos tandis med sonen som är på återbesök med sin tandställning.

jag äter en muffins. Trodde att jag köpte "hallon med vit choklad", men det var banan.... :(:meh:

jag äter en muffins. Trodde att jag köpte "hallon med vit choklad", men det var banan.... :(:meh:

Vilken besvikelse! Ungefär som när man tror att det är chokladbitar i kakan men det är russin :arghh:

Oh no! Hatar när det där händer. Eller när man tror att man skall dricka en klunk sprite och så är det vatten. Eller tvärtom. Fyyy!

Gjorde det misstaget med en colaflaska en gång. Skulle ta en klunk cola men det var fel flaska. Det var jodopax i. :wtf:

Slappar lite och väntar på att slangen till dammsugaren ska torka ordentligt. Var stopp i den så fick spola ur den. (eller rättare sagt jag spolade för och se om det var stopp)

Släpar runt på massa grejer, känner mig allmänt utarbetad samt galen (mer påtagligt än vanligt)... Och är i ett extremt behov av en irish coffe eller likn.

11193113_1442930939334508_641301791_n.jpg

Väntar på att åka till stallet för att hjälpa till vid hoppträning. Och hoppas mitt envisa ryggskott har gett med sig.

På väg hem från Kosta outlet. Mamma och syrran hade ju spa-tid bokad. Så hängde på. Glad för hittade sport bh 15 kr st och en stickad svart/vit tröja 99 kr. Sen tre tandborstar 10 kr st:D
Men bäst var en vit/beige smock klänning från Mason schotch 165 kr:banana:
Nypris 795.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 556
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar