Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis kommit hem från stallet. Haft utsläppet och fixat alla sysslor för min häst med foder, mockning m.m.
Ingen annan är ju vaken så jag lägger mig en stund till tror jag. Blörk för att kliva upp kvart i fem en söndagsmorgon :wtf:
Fast just den biten gäller alla dagar :p

Vet faktiskt inte, det vi har är sen jag var barn. Men det kanske finns på ebay? Eller be @hastflicka shoppa och skicka? ;)

eBay-drottningen (dvs jag) slår till igen:

http://www.ebay.co.uk/sch/Toys-Game..._from=R40|R40|R40&_nkw=tinkertoy&LH_PrefLoc=3

En sökning på eBay UK ger det där resultatet. Det verkar vara riktigt gamla leksaker men som också finns i nyare tillverkning. Se upp om någon beställer bara, vissa av auktionerna var bara för ritningar för att bygga vissa konstruktioner.

Tyvärr är det fel tid att handla i USA/UK, pga finansläget är svenska kronan sjukt svag (nästan 15kr mot ett £ och nästan 10 mot en US$).

Gee håret en sista chans att få färg i topparna, går det inte nu får jag nog se mig besegrad och traska iväg till frisör :crazy:

Jag har precis gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra!
Bokade in mig på en dressyrkurs i flera dagar och med tre övernattningar!
Alldeles själv då ingen ville följa med och inte har jag någon aning om hur det stället är!
Men kände att jag måste försöka göra något som verkar skoj!
Jag som har så dåligt självförtroende och är ganska blyg, känner mig väldigt nervös nu....

Alldeles själv då ingen ville följa med och inte har jag någon aning om hur det stället är!
Jag som har så dåligt självförtroende och är ganska blyg, känner mig väldigt nervös nu....

Vad kul det låter! Kommer att gå skitbra ska du se :)

Härligt! Duktig du är!

Sitter och tittar på hästhoppning efter att ha städat halva dagen. Nu orkar jag inte mer :wtf:

Fönstershoppar bebiskläder på nätet med :love:

Har dammsugit uppe och nu laddar jag för duschen.
Sen ska hunden utfodras och rastas, dotra duscha och jag plocka tvätt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 554
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar