Vet faktiskt inte, det vi har är sen jag var barn. Men det kanske finns på ebay? Eller be @hastflicka shoppa och skicka?Vart kan man hitta det i sverige?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet faktiskt inte, det vi har är sen jag var barn. Men det kanske finns på ebay? Eller be @hastflicka shoppa och skicka?Vart kan man hitta det i sverige?
Förbereder middag med goda vänner - medelhavstema med chark, ost och tomater i massor med variationer till förrätt - sedan grillade färsspett med klyftpotatis och tzatziki och sedan en trio efterrätter med chokladmousse, hallonvaniljcheesecake och fruktsallad. Det börjar kännas som att det blir lite väl stort matsortiment....
Just nu kollar jag på polisskolan och såg precis scenen på Blue Oyster bar och tänkte genast på Kalle Anka. Man kan ju fråga sig varför @Paddington
Verkar finnas på ebay, men tror inte det är nytt. Kanske inte görs längre? Vore underligtVet faktiskt inte, det vi har är sen jag var barn. Men det kanske finns på ebay? Eller be @hastflicka shoppa och skicka?
Såg det också. Konstigt om det inte görs längre, det är ju asabra! Kan någon som bor där borta i väst luska lite kanske?Verkar finnas på ebay, men tror inte det är nytt. Kanske inte görs längre? Vore underligt
Passa påSka rasta hunden och sen funderar jag på att baka sockerkaka om jag har smör så det räcker
Ungskrället är hos en kompis och har hemgångstid 22:30 så jag är ensam juu