Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter fastvuxen i soffan. Stirrar på Buke. Får inget gjort. Känner mig lat och hjärndöd.
Har försökt bota mig med kaffe. Det hände ingenting. Någon måste ha hällt lim i soffan.........:meh:

Men jag HAR varit produktiv tidigare idag. Åkte in till stan och handlade färg så jag kan måla klart stor rummet uppe i morgon, handlat mat och annat, alla hundar har varit ute 2 vändor, jag har vattnat en massa på några nyplanterade buskar, borstat ur två fällande hundar samt påbörjat trimning av den lille, dammsugit hela kåken och kört en maskin tvätt.
Men nu är jag som sagt fastlimmad och hjärndöd.

Försöker uppbåda energi för att åka in till byn och handla. Dricker lite kaffe under tiden.
Har varit 3 dagar med noll energi och jag får krupp på det...

Kram! Stesolid är bra grejer men trist att du mår dåligt.
Tack! :)

kl
Fundilurar på att ta Nozinan nu och sova tidigt, senast kl 20 men tog Seroquel depot igår så vet inte om Nozinan är en bra idé nu.
Ringde till psykologen förut o han tyckte jag skulle ta insomningstablett ikväll. Ja det tycker jag också men vet inte om den funkar...gjort uppehåll en natt bara. Har utvecklat tolerans, senast jag tog Imovane så låg jag och kände mig upprymd hela natten. :crazy: Får kolla vilken jag varit utan längst och ta en sån, helt enkelt.

Jag var korkad tidigare i veckan och bokade om min tid på vårdcentralen. :banghead: Hade tid den 23/4 kl 9 men då sover jag rätt hårt...och mådde bra i början på veckan så ändrade tiden och fick tid den 28/5. Sen började hjärtat bete sig igen. :(
Ringde nyss och kollade om det fanns nån tid innan dess (4-5 v är lite långt när man vill utesluta hjärtproblem...) men det fanns det inte. Alla läkarna är fullbokade till 3/6... :cry: (Ja, min vårdcentral är en av de populäraste i stan. :meh: )
Men...
...sköterskan sa att jag kunde komma mellan kl 10 och 11, då de har dropin. Så jag behöll tiden den 28/5 tills vidare och så kan jag gå dit på dropin nån dag. Nu oroar jag mig för att hamna hos en läkare som inte tycker jag ska ha EKG-remiss. :crazy:

(Att åka till akuten och sitta där i 5-7 timmar känns inte aktuellt med ett problem som förstärks av ångest).

:crazy:

Har äntligen vaknat till lite i huvudet. Såå seg för tillfället :arghh:
Vilat några timmar, kört tösen till ett kalas, tog sonen till hemmakväll och fixade godis och nu hemma i soffan igen och har käkat kvällsmat och om en stund ska jag hämta tösen på kalaset sen ska jag sätta mig i soffan och aldrig kliva upp igen :p

Sitter och tjurar över vår bredbandsoperatör som jag funderar på att dra inför rätta pga lögner och dåligt bemötande under en lång tid. Blir extra tjurig av att jag inte kan trösta mig med ett glas rött. :devil:

Äter en sjukt god mugcake (choklad med bitar av vit choklad i) och varvar ner efter veckan. Imorrn är det loppis och öppet hus på förskolan och jag är ansvarig så det får bli tidig kväll ikväll :)

Stör mig lite på folk som delar saker hej vilt på Facebook om borttappade och upphittade hundar, ammor och behov av ammor osv utan att läsa kommentarerna på bilderna. I typ 95 % av fallen har det löst sig innan folk hunnit dela det i mitt flöde.

Efter en lang dag da jag packat 20+ flyttlador har jag fastnat i soffan med ett glas vin. Jag tittar pa ett matprogram da jag kanner mig for trott for att kanal 'surfa' efter nagot annat att titta pa. Fast egentligen tittar jag ju mer pa datorn an pa TVn sa det spelar inte sa stor roll vad som ar dar. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 554
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar