Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter två år utan sysselsättning så tar det på krafterna att kastas in i heltidsarbete med 20 timmars varsel :crazy: så nu ligger jag redan i sängen! :D

Försöker googla stugor. Skulle vilja hyra en stuga nån natt men allt är så fancy. Vill liksom isolera mig. Vill inte ha några människor i närheten, helst ingen el och vatten. Verkar inte finnas så stor marknad för sånt. Allt är liksom så uppstyrt.

Försöker googla stugor. Skulle vilja hyra en stuga nån natt men allt är så fancy. Vill liksom isolera mig. Vill inte ha några människor i närheten, helst ingen el och vatten. Verkar inte finnas så stor marknad för sånt. Allt är liksom så uppstyrt.

Du kan få hyra in dig i min lillstuga :sneaky: tyvärr har den dock el men jag kan erbjuda arbetsläger också för att kompensera för bekvämligheten med el (har gigantisk gräsmatta utan åkgräsklippare) :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 554
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar