Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick inte pengarna till mitt fältarbete :( Känner mig rätt nedslagen, hade varit trevligt att komma tillbaka till Singapore med fältarbetet kirrat (inte för att jag hade sagt det till någon :p Jag hade liksom bara vetat själv och varit mindre stressad).

Presentationen gick dock bra, likså mötet (känns som att jag börjar fatta lite bättre).

Steker pannkakor. Det är inte barnen som önskat dom. Det är sambon.........

Stör mig på att jag inte har uppfostrat autocorrect på datorn... Skickade nyss iväg ett iMessage till en kompis där det står "Hallon! Hur är läget?" :meh: Skulle naturligtvis stå halloj...

Just nu så ska jag ta mig lite ork och fixa middag.

Berättade om bebisen för svärföräldrarna och min svägerska innan och dom blev positivt överraskade och det känns väldigt skönt att ha det ur världen. Nu återstår den jobbigaste - min pappa :nailbiting:

Nej, mat var det! Isterband med kokt potatis, dillsås och rödbetor :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 554
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar