Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fortsätter min helt fantastiska dag!

Försöker göra en PPT för en presentation i morgon framför en grupp med helt briljanta människor, det går rätt dåligt. Klockan är 22. Bestämmer mig för att gå ner och hämta vatten.

På vägen upp lyckas jag i mörkret stöta ner de förbaskade trä ankorna som hänger över trappräcket (igen). De trillar ner på en trä giraff som bryter örat. Örat är nu tejpat tills jag får tag på lim (helst innan jag åker på Lördag så damen jag bor med inte märker det).

Personligen undrar jag varför man måste ha en massa djur i trä överallt (eller i trappen kanske)? Fattas bara att jag skulle ha sparkat ner trä elefanten för trappen också.

MvH
Inglorion, som har haft det ostabilt med synrubbningar hela dagen (därav användandet av det förbaskade trappräcket).

Sitter på Päronens altan. Termometern har gått i bott (50 grader. Nästan jobbigt. Ska fortsätta läsa vinteräpplen.

Har precis kommit hem från tandläkaren och parkerat mig i soffan. Kommer de närmaste timmarna tycka mycket synd om mig själv samtidigt som jag är glad över att äntligen bli av med den eländiga visdomstanden.

Klockan ar lite efter 8 pa morgonen efter att ha rullat ur sangen vid 6 i morse for att ta ut hundarna och spara innan eld myrorna har vaknat for dagen. Nu sitter jag i soffan med morgon nyheter pa TVn och en dundrande huvudvark som jag hoppas att dagens forsta kopp kaffe ska ordna till. Och det har gor jag for att det ar roligt?:angel:

Tar det lite lugnt (eller försöker alla fall, mellan ungarnas krigande med varandra) en stund, kom just hem från stallet. Hann med en tur till föräldrarna också.

Lyssnar på The Knife och håller på att avsluta jobbsökandet för dagen. Hade tänkt gå ut på en långpromenad i det fina vädret när jag är klar, men eftersom det precis blev väldigt mulet och blåsigt så stryker jag nog det.

Känner det betungande ansvaret av att steka pannkakor.... smeten gjord men lusten till resten är som bortblåst -så satte mig vid datorn. Ska bara som Alfons Åberg sa.

Nu har bedövningen släppt och satan vad ont det gör :( Försöker roa mig bäst jag kan stillasittande med dunkande smärta i munnen...

Jag satte mig precis framför tvn med ett glas Pepsi Max med isbitar i och kollar på Grey's anatomy.

Funderar på hur jag ska berätta för svärföräldrarna att jag är på smällen imorgon. Deras miner har varit oslagbara dom två andra gångerna men har en känsla av att imorgon kommer slå båda dom andra gångerna :D

Jag satte mig precis framför tvn med ett glas Pepsi Max med isbitar i och kollar på Grey's anatomy.

Funderar på hur jag ska berätta för svärföräldrarna att jag är på smällen imorgon. Deras miner har varit oslagbara dom två andra gångerna men har en känsla av att imorgon kommer slå båda dom andra gångerna :D

Säg åt karln din att stå bakom dig med en kamera och föreviga ögonblicket :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 553
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar