Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis salt hast vagnen (YES! vi kan inte kora bade stor husvagn -som behover pick-up truck- och hast vagn som ocksa maste ha pick-upen tvars over hela USA) sa nu har jag just atit lite rester och hallt upp ett glas vin. pust. Det har varit en lang dag sedan 5:45 i morse tills nu 8:42 pa kvallen, det ar skont att bara sitta en stund.

Försöker ligga in på Mina Vårdkontakter för att läsa journalen och se om reproduktionscentrum gjort något med min remiss, typ svarat på den... :mad:

Det hände igen! Helsäker på att jag postade ett inlägg i den här tråden, men nu finns det inte. Hög chans att jag postat i fel igen.

Om någon hittar det får ni säga till :o

Oh, spännande! Förra felpostningen var brilliant :up:

---
Här gör jag lite jobb innan jag ska ut och köra iväg riset plus annat skräp till återvinningen. De har helkassa öppettider så man får passa på.

Jag har precis kravlat mig upp från golvet i kontorslandskapet där jag suttit och sorterat mängder av fullmakter samt pratat i telefon. Helt normalt arbetssätt om man heter macan :D

Ligger i sjukhussängen och väntar på att läkarna ska komma och berätta om jag får äta idag eller inte. Är så hungrig så jag skulle kunna äta upp en sköterska.

Ligger i sjukhussängen och väntar på att läkarna ska komma och berätta om jag får äta idag eller inte. Är så hungrig så jag skulle kunna äta upp en sköterska.

Gör inte det. Jag tror de är rätt svårsmälta *nickar*

:D

Hoppas det betyder att du är på bättringsvägen och att du har en blindtarm mindre :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 553
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar