Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis käkat frukost och nu ska jag väl ta och sminka mig och platta håret för första gången på flera månader :eek:
Men jag ska ut och visa mig bland folk idag :D

Ska till min läkare och hon har inte träffat mig på flera månader. Sista mådde jag inte bra och nu mår jag finfint och tänkte att det yttre kan spegla det med även om jag ser ut som en risbuske. Får göra mitt bästa :up: :p

Svär lite över att jag håller på att få en förkylningsblåsa/herpes på läppen och har ingen salva på jobbet. Har räknat på substansvärdet på en av mina kunders bolag och ska nu jobba vidare. Snabbt och effektivt så jag kan komma hem tidigt och njuta av vädret! :D:banana:

Just nu har jag precis gjort en sen ansökan till högskolan, inte för att jag ens har sökt tjänsteledigt för studier men min chef är aldrig omöjlig om jag skulle komma in :D

Jag tog en selfie för att föreviga sminkningen och hårfixandet och la upp bilden i bildtråden. Å nu ska jag pysa till läkaren!

Ska gå o sminka mig och göra mig klar för att gå ut. Ska iväg på hoppträning sen. Vet inte vilken häst jag ska ha än så de blir en kul överraskning :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 552
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar