Ser på ett skitprogram: "Vem bor här?" Det är så dåligt att jag var tvungen att starta en tråd om det. http://www.bukefalos.com/threads/vem-bor-har-svt.1305466/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev tillfrågad om jag ville ha en person boendes hos mig i några veckor som jag inte sett på år och inte umgåtts med sen jag var typ tio. Okej?
Dessutom så bor vi på landet, man kommer ingenstans utan bil, jobbar sjukt olika tider båda två, bara tre rum och ingen gästsäng och jag orkar knappt ha hit folk jag tycker om som sover över
Väntar på besked på om sambon blir inlagd eller inte. Han åkte till akuten vid 17 med extremt ont i magen (han har bla haft inflammerade tarmfickor tidigare).
Eller magsjuka!Om personen i fråga är påstridig så säg att ni har hårlöss!
Dra till med springmask på en gång!Eller magsjuka!
Jag tycker att det var extra underbart idag.Gråter till Sofias Änglar, som varje vecka
Jättefint! Min sambo har slutat titta med mig, "ånej, är det gråtprogram igen.."Jag tycker att det var extra underbart idag.
Ja och dom visade verkligen sin tacksamhet!Jättefint! Min sambo har slutat titta med mig, "ånej, är det gråtprogram igen.." Så fint med bilservicen, ridlektionerna och allt det där extra.
Han hade lite feber och proverna visade att något var fel, men inte värre än att läkaren tyckte att hans kropp borde klara av det själv. Han är på väg hem nu, men med order att åka in omedelbart om det blir värre...Oh, håller tummarna för att de får bukt med det snabbt
Han hade lite feber och proverna visade att något var fel, men inte värre än att läkaren tyckte att hans kropp borde klara av det själv. Han är på väg hem nu, men med order att åka in omedelbart om det blir värre...