Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu funderar jag på om jag skulle gå igenom mina följare på instagram och blocka ett par stycken. Frågan är bara hur mycket skit man skulle få för det... :crazy:

Jag ogillar folk som följer en enbart för att snoka :banghead:
Som att jag skulle lägga upp mina mest privata hemligheter där ändå :laugh:

/en aningens på dåligt humör idag
Trist.

Trist är bara förnamnet. Speciellt när man vet att hen inte är ett dugg genuint intresserad av mitt liv på ett vänskapligt plan utan enbart för att snoka av någon okänd anledning. Såna klarar jag mig utan.
Du är väl en intresseant person! Så jäkla bra att hen blir avis ;)
Är du inte "rädd" för att bli osams med personen är det bara att blocka!
Apropå nyfiken. Såg bild på dig i bildtråden, kul med ett ansikte!

Du är väl en intresseant person! Så jäkla bra att hen blir avis ;)
Är du inte "rädd" för att bli osams med personen är det bara att blocka!
Apropå nyfiken. Såg bild på dig i bildtråden, kul med ett ansikte!

Haha, hade jag kunnat blocka hade jag gjort det den dagen hen började följa mig. För att verka normal följde jag tillbaka. Du vet den sociala koden bland folk man känner... Sista personen jag kan blocka för tillfället om mitt vardagliga liv ska flyta på som vanligt.

Hen råkade gilla en av mina bilder häromdagen och plockade bort gillningen direkt. Hen verkar dock inte medveten om att jag får det som notis ändå. Så ja. Bara inne och snokar.

Ja, fick en notis att du gillade bilden :)
Jag lägger ut en när jag tycker jag ser hyfsat okej ut :p

Forsta omgangen har just passerat. Lustigt. Jag satt just och kande mig riktigt obehaglig till mods och kom ihag hur jag gick ut trots olika vader varningar nar jag forst kom hit. Efter en trombon (om det ar sa det heter?) som tog med sig garage taket och forsiktigt la ned det 15 meter langre bort men lamnade en ett par hinkar med vatten och foder snyggt staende mellan garaget och takets nya plats ar jag dock inte lika tuff langre. Numera haller jag mig inne och haller koll om jag behover "gomma" mig i husets enda rum utan fonster.

Haha, hade jag kunnat blocka hade jag gjort det den dagen hen började följa mig. För att verka normal följde jag tillbaka. Du vet den sociala koden bland folk man känner... Sista personen jag kan blocka för tillfället om mitt vardagliga liv ska flyta på som vanligt.

Hen råkade gilla en av mina bilder häromdagen och plockade bort gillningen direkt. Hen verkar dock inte medveten om att jag får det som notis ändå. Så ja. Bara inne och snokar.

Ja, fick en notis att du gillade bilden :)
Jag lägger ut en när jag tycker jag ser hyfsat okej ut :p
Mä, vilken typ!

• Gilla
Reactions: MM
Forsta omgangen har just passerat. Lustigt. Jag satt just och kande mig riktigt obehaglig till mods och kom ihag hur jag gick ut trots olika vader varningar nar jag forst kom hit. Efter en trombon (om det ar sa det heter?) som tog med sig garage taket och forsiktigt la ned det 15 meter langre bort men lamnade en ett par hinkar med vatten och foder snyggt staende mellan garaget och takets nya plats ar jag dock inte lika tuff langre. Numera haller jag mig inne och haller koll om jag behover "gomma" mig i husets enda rum utan fonster.
Tromb heter det :)

Trombon:
220px-Posaune.gif

Usch och fy! Håll dig in och ta hand om dig!
Inget kul när moder jord visar sina krafter. Hoppas taket håller sig på plats denna gången!

Usch och fy! Håll dig in och ta hand om dig!
Inget kul när moder jord visar sina krafter. Hoppas taket håller sig på plats denna gången!

Det har passerat och ingen Tromb :p den har gangen. Varningen ar dock kvar till 7 i kvall sa jag gissar att bade hastar och jag ater sent i kvall. Jag hoppas verkligen att taken haller. Vi fick kopare till ranchen i Fredags ... det ar allt bast att det inte blaser sonder fore 3:dj Juni nar kontraktet ar klart och vi flyttar ut.:nailbiting:

Har precis ätit frukost, eller är strax klar.
Har skickat ungarna till skolan och sen är det väl meningen att jag ska göra något vettigt av dagen :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 552
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar