Börjar långsamt vakna till liv efter gårdagen.....
Vill vi veta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Börjar långsamt vakna till liv efter gårdagen.....
AvundsjuuuuukHänger tvätt ute
Det är så härligt med lakan som fått torka ute. (Bonus att de torkar så fort också.)Avundsjuuuuuk
Det är perfekt att torka tvätten ute. Jag gjorde det i många år när vädret tillät (den gången det blev dimma gick det inte så bra ) och blev expert på att hänga och vända tvätten för optimalt resultat. Plus att jag kom utomhus samt att tvätten luktade SÅ gott!Det är så härligt med lakan som fått torka ute. (Bonus att de torkar så fort också.)
Det där var lite överkurs för mig.Det är perfekt att torka tvätten ute. Jag gjorde det i många år när vädret tillät (den gången det blev dimma gick det inte så bra ) och blev expert på att hänga och vända tvätten för optimalt resultat. Plus att jag kom utomhus samt att tvätten luktade SÅ gott!
Tyvärr har jag inte de möjligheterna idag.
Att hänga tvätten ute är ett av de stora glädjeämnena i livet
Nattar strax barnet och måste sen typ städa lite
Jaaaa, häääärligt med allt pollen man får i sängen sen!!Det är så härligt med lakan som fått torka ute. (Bonus att de torkar så fort också.)
Och nu äter jag choklad istället. Hur gick det här till?Ska också typ städa. Typ