Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.

:cautious:

11137987_1630786993821353_1545018407_n.jpg

Söker på hashtagen "draghund" på Instagram och tycker att jag borde vilja ha kelpie samt tänker att jag borde gå ut och städa altanen.

Det är så härligt med lakan som fått torka ute. (Bonus att de torkar så fort också.)
Det är perfekt att torka tvätten ute. Jag gjorde det i många år när vädret tillät (den gången det blev dimma gick det inte så bra :angel:) och blev expert på att hänga och vända tvätten för optimalt resultat. Plus att jag kom utomhus samt att tvätten luktade SÅ gott!
Tyvärr har jag inte de möjligheterna idag.
Att hänga tvätten ute är ett av de stora glädjeämnena i livet :love:

Jag FRYSER! Konstant, hela tiden! (nåja nästan)
Trött som as och skulle skriva att jag bara tar det lugnt, tills jag insåg att jag har ju tvätt i maskinen. Och min tumlare är sönder så får hänga tvätten överallt i huset. :banghead:

Det är perfekt att torka tvätten ute. Jag gjorde det i många år när vädret tillät (den gången det blev dimma gick det inte så bra :angel:) och blev expert på att hänga och vända tvätten för optimalt resultat. Plus att jag kom utomhus samt att tvätten luktade SÅ gott!
Tyvärr har jag inte de möjligheterna idag.
Att hänga tvätten ute är ett av de stora glädjeämnena i livet :love:
:D Det där var lite överkurs för mig.

Sitter och äter godis istället för mat och tänker att jag måste sova nu en liten stund före jobbet i natt.....

Ligger på soffan. Skulle vilja ta nåt så hjärnan varvade ner lite:cautious:
Har bara badrumsrenovering i huvudet,,,
Är det helt tokigt att sätta en toastol rakt framför ett fönster? Ett litet sådant dock men ena ytterdörren är utanför :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 552
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar