Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
kollar på "The Returned" på Netflix. Såg förlagan (originalet) Les Revenants när den gick på SVT och den var jättebra.
Den amerikanska versionen är inte så tokig heller.
Lite seg efter tävlande i sol och blåst och lång körning hem igår. Men fått sova idag så det skall nog ge sig.
Crazy jäkla vecka framför mig. Måste.Lära.Mig.Säga.Nej.
/Malin

Just nu funderar jag på om jag skulle gå igenom mina följare på instagram och blocka ett par stycken. Frågan är bara hur mycket skit man skulle få för det... :crazy:

Jag ogillar folk som följer en enbart för att snoka :banghead:
Som att jag skulle lägga upp mina mest privata hemligheter där ändå :laugh:

/en aningens på dåligt humör idag

Jag sitter i soffan och vantar pa att brodet ska bli klart i ugnen sa jag kan ga ut och mata hastarna. Jag har varit valdigt oproduktiv i dag.
Hoppsan. Just nu kom en tornado (trombon?) varning sa hastarna far vanta en stund med maten. Varken jag eller hundar gar ut i det. De ar i en stor hage sa hastarna borde vara okay. Och nu dog TVn. suck.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 552
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar