Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på dressyren och dricker te.
Lite imponerad av Paulinda Friberg måste jag säga, det är starkt att ta sig till toppen själv.
Utan hästskötare, sponsorer osv :up:

windowshoppar kläder på nätet medan jag väntar på att gå och träffa en kompis på en drink. tänk om jag var riiiiik med stoooort garderobsutrymme! :love:

Har precis kravlat mig upp (lyckades somna om vilket jag är tacksam för, har sovit så vansinnigt lite alldeles för länge :(). Väntar på att kissarna ska komma och tala om att de vill ut (dröjer nog ett tag, de lyfte inte ens på huvudena när jag gick upp :D).

Precis vaknat. Med en mage som är halvjobbig. Och lite ångest. Tittar på Nyhetsmorgon. Mysigt tycker jag.

Precis vaknat och stoppat lite näsblod.
Låg på rygg, vaknade och vände mig till sidan så då var de kört. Trött på sånt

Äter frukost med sonen, vaknade vid sju efter att min dryga (och irriterande nog vansinnigt snygga) granne väckte mig med att gasa som en dåre med motorcykeln precis utanför. Den låter inte lite direkt heller. Tack för det din förbannade heta dåre :banghead: :p

Jag sitter och försöker slutföra planeringen av en möhippa men det går inge bra för jag får inte några svar från dom som ska delta!
Mycket irriterande.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 552
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar