Aha! Gjort det länge?
Det känns som att jag har varit här rätt länge nu, men ett halvår ungefär.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha! Gjort det länge?
Tack! Tror att det är någon allergi men just nu verkar det som att jag är allergisk mot att äta, och det är typiskt dåligt...Hoppas att du snart mår bättre.
Tack! Tror att det är någon allergi men just nu verkar det som att jag är allergisk mot att äta, och det är typiskt dåligt...
Nog bäst att knalla till läkaren.Tack! Tror att det är någon allergi men just nu verkar det som att jag är allergisk mot att äta, och det är typiskt dåligt...
Ja stå på dig! Och berätta hur jäkligt det är. Eller sök akut i helgen om det blir för jobbigt!Buhu, de har bara gjort saker värre för mig och min stackars mage. Slutar alltid med att jag inte får äta något och typ börjar tyna bort. Men jag kanske kan kräva en utredning den här gången i stället för att nöja mig med att de inte hittar några fel. Suck! Tack för pepp! Får gå till husläkare på mån...
Hoppas att du får hjälp så att du får ordning på det där.Tack! Tror att det är någon allergi men just nu verkar det som att jag är allergisk mot att äta, och det är typiskt dåligt...
Är det tillfälligt eller "för alltid"?Det känns som att jag har varit här rätt länge nu, men ett halvår ungefär.
Är det tillfälligt eller "för alltid"?
Vad hittar du på för något roligt?
Har ni tänkt stanna utomlands, eller ligger det i planen att komma hem någon gång i framtiden? Planer kan ju ändras, men hur ser det ut just nu?Det är tillsvidare men troligtvis inte för alltid. Vi har tänkt oss ett par år åtminstone och sedan flytta någon annanstans.
Just nu är jag arbetssökande så inte så väldigt upphetsande (flyttade pga sambons jobb) men trivs bra här där vi bor
Har ni tänkt stanna utomlands, eller ligger det i planen att komma hem någon gång i framtiden? Planer kan ju ändras, men hur ser det ut just nu?