Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Buhu, de har bara gjort saker värre för mig och min stackars mage. Slutar alltid med att jag inte får äta något och typ börjar tyna bort. Men jag kanske kan kräva en utredning den här gången i stället för att nöja mig med att de inte hittar några fel. Suck! Tack för pepp! Får gå till husläkare på mån...

Buhu, de har bara gjort saker värre för mig och min stackars mage. Slutar alltid med att jag inte får äta något och typ börjar tyna bort. Men jag kanske kan kräva en utredning den här gången i stället för att nöja mig med att de inte hittar några fel. Suck! Tack för pepp! Får gå till husläkare på mån...
Ja stå på dig! Och berätta hur jäkligt det är. Eller sök akut i helgen om det blir för jobbigt!

Är det tillfälligt eller "för alltid"?
Vad hittar du på för något roligt? :)

Det är tillsvidare men troligtvis inte för alltid. Vi har tänkt oss ett par år åtminstone och sedan flytta någon annanstans.
Just nu är jag arbetssökande så inte så väldigt upphetsande (flyttade pga sambons jobb) men trivs bra här där vi bor :)

Det är tillsvidare men troligtvis inte för alltid. Vi har tänkt oss ett par år åtminstone och sedan flytta någon annanstans.
Just nu är jag arbetssökande så inte så väldigt upphetsande (flyttade pga sambons jobb) men trivs bra här där vi bor :)
Har ni tänkt stanna utomlands, eller ligger det i planen att komma hem någon gång i framtiden? Planer kan ju ändras, men hur ser det ut just nu?

Har ni tänkt stanna utomlands, eller ligger det i planen att komma hem någon gång i framtiden? Planer kan ju ändras, men hur ser det ut just nu?

Bestämmer vi oss för att skaffa barn i framtiden kommer vi att flytta tillbaka till Sverige pga bra villkor, annars blir det kanske Barcelona ett tag (sambon är därifrån). Vi är typ sämst på att planera så vi tar saker lite som det kommer men vi gillar att bo i Sverige så det är inte alls omöjligt att vi kommer tillbaka oavsett.

Sitter framför datorn och dricker "frukost" - te. Har lite lätt huvudvärk efter en öl igår och sent i säng och upp tidigt idag, men vad gör det? Solen skiner ute och jag ska ut och rida lite senare när temperaturen stigit lite till. Kanske borde deklarera också och inte spara det till sista minuten. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 552
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar