Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att höra! Men det är allt lite mystiskt detta, med dator, Internet och forum. Jag börjar snart tro på tomtar och troll och aliens ocksåVi är fler som sitter här. Även om jag hellre skulle ha varit och tränat eller nåt. Nej, jag gillar inte att umgås med folk men är låst hemma eftersom avkomman ligger och sover i rummet bredvid
Ensamheten med andra är svår. Men ensam-ensam kan också vara jobbigt.Jag är hellre ensam med en skärm än utsatt ensam i ett rum bland andra människor. Det är bara vidrigt.
Jag kan alltid gå och tvångskrama lite på den lilla människanEnsamheten med andra är svår. Men ensam-ensam kan också vara jobbigt.
Va bra!
Jag funderade precis på om man är mer ensam om man är i en grupp med människor, men känner sig allena hos dom, än när man sitter hemma själv, och pratar med osynliga människor via en bildskärm?
"Den största ensamheten är den med andra människor".
NaaawwwwJag kan alltid gå och tvångskrama lite på den lilla människan
Vem åkte ut?Tittar på en orättvis utröstning i lets dance.
Jonas.Vem åkte ut?
Jag har druckit påskmust och insett att jag måste hamstra mer imorrn, och så nog gå och lägga mig.
Var bor du?Klockan är kvart i tio och jag funderar på att gå och lägga mig.
Var bor du?
Meh!Jonas.
Aha! Gjort det länge?England
Hoppas att du snart mår bättre.Jag gick hem från jobbet idag pga feber och snurrighet. Sjukt svårt att fokusera just nu. Känns inte alls bra, kan inte äta utan att må illa och så har det varit i två veckor. Äter såklart ändå för det är större chans att jag blir frisk av mig själv än att läkarna skulle råka hitta något känns det som... Och jag måste ju äta för att kroppen ska orka bli bättre. (Har provat att bara äta superlite i taget men då mådde jag illa av att jag var hungrig, moment 22 här)