Och nu överväger jag att antingen sova eller bekräfta min misstanke om att det inte går något på tv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser bilden i originalinlägget.Och är sur över att photobucket inte funkar...
Grattis! Vad för branch?Wihooo! Möte hos kunden på måndag morgon så just nu är jag glad
Jag får ändå alltid semesterdagar över vid årets slut så valet var lätt.Inte ska du ta semesterdag när du har feber!! Då sjukskriver du dig!
Kundtjänst på ett stort fastighetsföretagGrattis! Vad för branch?
Haha, jag känner lite samma problem!Stör mig på att Buke är så dött på fredagkvällar. Hur kan folk ha viktigare saker för sig?!
/zass, behöver underhållning
Haha, jag känner lite samma problem!
Oerhört! Vi får väl underhålla varandra kanske? Duger det?Himla dålig stil av bukefalisterna att inte underhålla oss stackars uttråkade människor!
Oerhört! Vi får väl underhålla varandra kanske? Duger det?
Jag fick det att funka till slut, krånglade antagligen för att min internet segar sig iblandJag ser bilden i originalinlägget.
Stör mig på att jag sitter här en fredagskväll, 22-nånting, har jag inget intressantare för migStör mig på att Buke är så dött på fredagkvällar. Hur kan folk ha viktigare saker för sig?!
Stör mig på att jag sitter här en fredagskväll, 22-nånting, har jag inget intressantare för mig
Socialt misslyckad, vem, jag???
Vi är fler som sitter här. Även om jag hellre skulle ha varit och tränat eller nåt. Nej, jag gillar inte att umgås med folk men är låst hemma eftersom avkomman ligger och sover i rummet bredvidStör mig på att jag sitter här en fredagskväll, 22-nånting, har jag inget intressantare för mig
Socialt misslyckad, vem, jag???
Va bra!Vi är nog några stycken För min del är det självvalt, jag tycker det är rätt skönt Ska gå och lägga mig snart också så går inte halva dagen åt imorgon. Känns nästan lite jobbigt att jag ska iväg och umgås med folk imorgon kväll, jag är så fantastiskt bekväm av mig