Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu svär jag över att jag slarvat med mina axelövningar samtidigt som jag överansträngt axeln. :banghead: Nu sitter jag med stöd istället för att pyssla som jag vill :mad:

Stör mig på att jag sitter här en fredagskväll, 22-nånting, har jag inget intressantare för mig :crazy:
Socialt misslyckad, vem, jag??? :idea:

Vi är nog några stycken :D För min del är det självvalt, jag tycker det är rätt skönt :) Ska gå och lägga mig snart också så går inte halva dagen åt imorgon. Känns nästan lite jobbigt att jag ska iväg och umgås med folk imorgon kväll, jag är så fantastiskt bekväm av mig :angel:

Stör mig på att jag sitter här en fredagskväll, 22-nånting, har jag inget intressantare för mig :crazy:
Socialt misslyckad, vem, jag??? :idea:
Vi är fler som sitter här. Även om jag hellre skulle ha varit och tränat eller nåt. Nej, jag gillar inte att umgås med folk :D men är låst hemma eftersom avkomman ligger och sover i rummet bredvid :)

Vi är nog några stycken :D För min del är det självvalt, jag tycker det är rätt skönt :) Ska gå och lägga mig snart också så går inte halva dagen åt imorgon. Känns nästan lite jobbigt att jag ska iväg och umgås med folk imorgon kväll, jag är så fantastiskt bekväm av mig :angel:
Va bra! :D
Jag funderade precis på om man är mer ensam om man är i en grupp med människor, men känner sig allena hos dom, än när man sitter hemma själv, och pratar med osynliga människor via en bildskärm?
"Den största ensamheten är den med andra människor".

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 552
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar