Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i skåpet och är full av damm. Används alltså inte så ofta :p

Men jag tror det blir fläta, ska ju ändå cykla på morgonen = hjälmhår. Får ta med en borste och försöka få till något på plats.

Är det förresten någon som vet var på KTH som academic work håller till? Är nervös för att hitta :nailbiting:
Jag vet! Om det ligger kvar så ligger det på högra sidan ner mot stadion till (om du har ryggen mot Valhallavägen). Det var ganska lätt att hitta när jag väl var på plats har jag för mig. Kom från tåget och genade typ över en skolgård om jag kommer ihåg rätt...

Och vad jag gör nu? Ligger i sängen med min vetekudde och tycker synd om mig själv pga träningsvärk och ett muskelfäste i höftböjarmuskeln som troligen är inflammerat...

Men jag tror det blir fläta, ska ju ändå cykla på morgonen = hjälmhår. Får ta med en borste och försöka få till något på plats.

Är det förresten någon som vet var på KTH som academic work håller till? Är nervös för att hitta :nailbiting:

Jag har varit där men har så jäkla kasst minne. Går man upp för backen har jag för mig att det var första eller andra gatan till höger, men vågar inte svära på det. Har dock för mig att det var ganska lätt att hitta dit. Håller tummarna!

Jag vet! Om det ligger kvar så ligger det på högra sidan ner mot stadion till (om du har ryggen mot Valhallavägen). Det var ganska lätt att hitta när jag väl var på plats har jag för mig. Kom från tåget och genade typ över en skolgård om jag kommer ihåg rätt...

Och vad jag gör nu? Ligger i sängen med min vetekudde och tycker synd om mig själv pga träningsvärk och ett muskelfäste i höftböjarmuskeln som troligen är inflammerat...
Tackar! Jag har kollat kartan och det ser lätt ut. Kommer ha en timme på mig att ta mig dit när jag kommit till centralen så det borde gå bra ;)

Just nu ligger jag i sängen, lyssnar på bok och ska strax sova :)

Har ätit burgare och druckit öl och känner mig lite för mätt. Funderar på om det är realistiskt att jag ska lyckas ta mig till gymmet innan jag ska möta mina föräldrar efter frukost i morgon, men inser att det nog är lite väl optimistiskt tänkt.

När jag var där dock för flera år sådan hade de två olika kontor på olika adresser. Så kolla så du går till rätt.

Tackar! Jag har kollat kartan och det ser lätt ut. Kommer ha en timme på mig att ta mig dit när jag kommit till centralen så det borde gå bra ;)

Just nu ligger jag i sängen, lyssnar på bok och ska strax sova :)

Bara för att jag råkade läsa det här precis nu och tyckte att det var värt en dubbelkoll:
https://www.academicwork.se/stockholm
Eftersom de nuförtiden har tre olika kontor i Stockholm. Lycka till imorgon hur som helst!

När jag var där dock för flera år sådan hade de två olika kontor på olika adresser. Så kolla så du går till rätt.

Bara för att jag råkade läsa det här precis nu och tyckte att det var värt en dubbelkoll:
https://www.academicwork.se/stockholm
Eftersom de nuförtiden har tre olika kontor i Stockholm. Lycka till imorgon hur som helst!
Har läst det också men på telefon sa hon KTH och i mailet står det Lindstedtsgatan 24 så det ska vara rätt :)
Tack för omtänksamheten! :heart

Praktiskt ändå att jag är lite nervös för att hitta dit, då hinner jag inte bli så nervös för själva intervjun :D

Jag sitter pp mina kliande fingrar. Vill hemskt gärna boka flygbiljetter så jag kan åka på en konferens (och träffa folk jag behöver känna för att kunna få forsknings tillstånd), veckan efter ska jag kolla in vart mitt fältarbete ska hända.

Meeeeeen jag insåg precis nu att denna konferens ska hända, och det är en vecka tidigare än jag tänkt åka över. Så nu måste jag vänta på att min handledare godkänner att jag åker en vecka tidigare (och utan godkännande av universitetet då jag inte inte hinner ansöka nu). *kliar i fingrarna, varför är han så seg med att svara?*

Sitter hemma i lätt chock eftersom jag upptäckte att jag har feber. Jag är aldrig sjuk. Feber har jag inte haft på en mansålder. Lätt förvirrad över hur man gör så bestämde jag mig för att ta en semesterdag.
Hur gör man om man blir sjuk? Behöver man bara meddela jobbet eller fler ställen? Måste ta reda på det ifall jag skulle bli sjuk någon mer gång.

Fast eftersom jag mår betydligt bättre än igår så borde jag vara kärnfrisk imorgon bitti. Eller?

Ätit frukost a la O'boy och ostmackor :D
Skickat iväg ena ungen till skolan med taxin och väntar nu på att den andra ska bli klar så jag kan köra henne till skolan. Sen stallet och efter det har jag min sista dag på praktiken.

Sitter på gruppass igen innan det är dags att åka till sthlm. Förbereder lite egna frågor inför intervjun. Svär över att min väska blev blöt i botten när den var i cykelkorgen när jag cyklade hit och därmed är också mina papper blöta. :mad: Bra jobbat Ninna!

Jag googlar recept på kålpudding som jag lovat mannen att han ska bli bjuden på ikväll. Jag har aldrig lagat det förut men tänkte flasha med gammal hederlig husmanskost. Ser att det ska vara sirap i och blir förskräckt, har inte det hemma och kan inte handla. Lite socker får väl duga?!

I soffan och laddar för att åka till stallet. Har två ponnisar att rida innan jag börjar jobba vid 17-18. Eller ja, hade kunnat rida fyra ponnier också, men det hinner jag tyvärr inte. Så mycket att göra, så lite tid:(.

Jag googlar recept på kålpudding som jag lovat mannen att han ska bli bjuden på ikväll. Jag har aldrig lagat det förut men tänkte flasha med gammal hederlig husmanskost. Ser att det ska vara sirap i och blir förskräckt, har inte det hemma och kan inte handla. Lite socker får väl duga?!
Jag har aldrig haft sirap i inget socker heller för den delen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 552
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits