Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet! Om det ligger kvar så ligger det på högra sidan ner mot stadion till (om du har ryggen mot Valhallavägen). Det var ganska lätt att hitta när jag väl var på plats har jag för mig. Kom från tåget och genade typ över en skolgård om jag kommer ihåg rätt...Ligger i skåpet och är full av damm. Används alltså inte så ofta
Men jag tror det blir fläta, ska ju ändå cykla på morgonen = hjälmhår. Får ta med en borste och försöka få till något på plats.
Är det förresten någon som vet var på KTH som academic work håller till? Är nervös för att hitta
Ligger i skåpet och är full av damm. Används alltså inte så ofta
Men jag tror det blir fläta, ska ju ändå cykla på morgonen = hjälmhår. Får ta med en borste och försöka få till något på plats.
Är det förresten någon som vet var på KTH som academic work håller till? Är nervös för att hitta
Själv har jag precis ätit stuvade makaroner.
Tackar! Jag har kollat kartan och det ser lätt ut. Kommer ha en timme på mig att ta mig dit när jag kommit till centralen så det borde gå braJag vet! Om det ligger kvar så ligger det på högra sidan ner mot stadion till (om du har ryggen mot Valhallavägen). Det var ganska lätt att hitta när jag väl var på plats har jag för mig. Kom från tåget och genade typ över en skolgård om jag kommer ihåg rätt...
Och vad jag gör nu? Ligger i sängen med min vetekudde och tycker synd om mig själv pga träningsvärk och ett muskelfäste i höftböjarmuskeln som troligen är inflammerat...
Ligger i skåpet och är full av damm. Används alltså inte så ofta
Tackar! Jag har kollat kartan och det ser lätt ut. Kommer ha en timme på mig att ta mig dit när jag kommit till centralen så det borde gå bra
Just nu ligger jag i sängen, lyssnar på bok och ska strax sova
När jag var där dock för flera år sådan hade de två olika kontor på olika adresser. Så kolla så du går till rätt.
Har läst det också men på telefon sa hon KTH och i mailet står det Lindstedtsgatan 24 så det ska vara rättBara för att jag råkade läsa det här precis nu och tyckte att det var värt en dubbelkoll:
https://www.academicwork.se/stockholm
Eftersom de nuförtiden har tre olika kontor i Stockholm. Lycka till imorgon hur som helst!
Lycka till! Håller tummarnaNu sitter jag på plats och väntar på att intervjun ska börja. Är lite lagom hälsosamt nervös
Lycka till!!Nu sitter jag på plats och väntar på att intervjun ska börja. Är lite lagom hälsosamt nervös
Jag har aldrig haft sirap i inget socker heller för den delen!Jag googlar recept på kålpudding som jag lovat mannen att han ska bli bjuden på ikväll. Jag har aldrig lagat det förut men tänkte flasha med gammal hederlig husmanskost. Ser att det ska vara sirap i och blir förskräckt, har inte det hemma och kan inte handla. Lite socker får väl duga?!