Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu sitter jag på plats och väntar på att intervjun ska börja. Är lite lagom hälsosamt nervös
Lycka till! Håller tummarna
Lycka till!!
Lycka till!
Sitter hemma i lätt chock eftersom jag upptäckte att jag har feber. Jag är aldrig sjuk. Feber har jag inte haft på en mansålder. Lätt förvirrad över hur man gör så bestämde jag mig för att ta en semesterdag.
Hur gör man om man blir sjuk? Behöver man bara meddela jobbet eller fler ställen? Måste ta reda på det ifall jag skulle bli sjuk någon mer gång.
Fast eftersom jag mår betydligt bättre än igår så borde jag vara kärnfrisk imorgon bitti. Eller?
Inte ska du ta semesterdag när du har feber!! Då sjukskriver du dig!Sitter hemma i lätt chock eftersom jag upptäckte att jag har feber. Jag är aldrig sjuk. Feber har jag inte haft på en mansålder. Lätt förvirrad över hur man gör så bestämde jag mig för att ta en semesterdag.
Hur gör man om man blir sjuk? Behöver man bara meddela jobbet eller fler ställen? Måste ta reda på det ifall jag skulle bli sjuk någon mer gång.
Fast eftersom jag mår betydligt bättre än igår så borde jag vara kärnfrisk imorgon bitti. Eller?