Vad gör ni?

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Slöar framför datorn som jag precis jagat iväg mannen ifrån med motiveringen att jag skulle spela Super Mario (Emulator), var dock inte alls motiverad visade det sig så nu ska jag jaga bort honom från TV:n också så får han titta på sin skräckis :nailbiting: vid datorn istället

Funderar på hur sjutton man skall göra för att plantera små mikroskopiska frön från blomman Hänglobelia Cascade Red i tre balkonglådor. Verkar helt omöjligt. Fröna är ju typ som pulver :crazy:

Antingen så väntar jag på att hårat ska torka så att jag kan gå och lägga mig, eller så flätar jag det. God sömn eller kass volym i håret inför morgondagens intervju? :D

Ligger i skåpet och är full av damm. Används alltså inte så ofta :p

Men jag tror det blir fläta, ska ju ändå cykla på morgonen = hjälmhår. Får ta med en borste och försöka få till något på plats.

Är det förresten någon som vet var på KTH som academic work håller till? Är nervös för att hitta :nailbiting:

Ligger i skåpet och är full av damm. Används alltså inte så ofta :p

Men jag tror det blir fläta, ska ju ändå cykla på morgonen = hjälmhår. Får ta med en borste och försöka få till något på plats.

Är det förresten någon som vet var på KTH som academic work håller till? Är nervös för att hitta :nailbiting:
Jobbintervju?

Tittar på Lynley med en väldigt ung James McAvoy :o
Funderar på att äta något litet till kvällsmat trots allt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 551
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 865
Senast: inverterad
·
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 472
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 145
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar